2013. július 8., hétfő

17.rész

Meghoztam a 17.részt :) Remélem tetszeni fog..komizni és feliratkozni szabad :*

                                           
*Perrie szemszöge*
Én egyáltalán nem akartam otthagyni anyát és a munkámat sem.Most az egész életem megváltozott.
A bátyám akaratom ellenére hozott el és ez nekem egyáltalán nem tetszik.
Bármennyire is hiányzott nekem és anyának is és bármennyire is szeretem őt,ezt nem csinálhatja.
ezt még megbánja.Megbánja,hogy magával hozott.tudom hogy mennyire félt,ezért ezzel fogom őt bosszantani.
Mikor megérkeztünk Londonba egy göndör hajú srác fogadott minket a fekete autójával.
Nagyon jó nézett ki az az autó és a pasi sem panaszkodhat.
Mikor megérkeztünk Zayn házához eléggé meglepődtem.Gyönyörű lakása van,én meg amiatt aggódtam mindig meg anyu is,hogy vajon jól van e és hogy van e elég pénze.
A tesóm felvezetett a szobámba ami szintén káprázatos volt.
El is kezdtem pakolni a ruháimat,de úgy gondoltam hogy inkább lezuhanyzok először.
Mikor már csak a fehérneműm volt rajtam hallottam,hogy az ajtó mögül csörög egy telefon.
A göndör végig engem figyelt ahogyan öltözködöm.
Nagyon mérges lettem,ezért odamentem az ajtóhoz és kinyitottam.Harry beljebb jött és egy kicsit meg is lökött,amire leesett rólam a törülköző.
-Most boldog vagy kukkoló?-kérdeztem tőle és lehajoltam a törülközőért.
-Bocsánat.-meredt szemekkel nézett rajtam végig.
-Kifele.-mutattam az ajtóra,hogy menjen el,ekkor hirtelen megcsókolt.
Először nem tudtam,mit is kéne tennem.Viszonozzam vagy pofozzam fel?Ekkor támadt egy szemtelen,de fenomenális ötletem.Harry.Ő lesz az akivel bosszantani fogom a bátyám,ezért viszonoztam a csókot.
Be kell valljam nagyon édesen csókol és azok a zöld szemek..teljesen megőrjítettek.Nagyon jól néz ki ez a pasi és a göndör fürtök...elkalandoztak a gondolataim.
Forró csókunkat a bátyám szakította meg,akinek egyáltalán nem tetszett,hogy a legjobb barátjával csókolózom.Hirtelen elkaptam az ajkaimat Harryétől és mind a ketten Zayn-re néztünk.
-Itt meg mi a franc folyik?-a szemei szinte égtek a dühtől és a hangja is elég mérges volt.
-Zayn én..-szólalt meg Harry rekedtes és sexy hangján.-Az én hibám..én jöttem fel ide és...-ekkor rám nézett és egy huncut mosoly jelent meg az arcán.
-És?Miért csókolóztok?Perrie te meg ezt hogy hagyhatod?Te még nem vagy elég érett ehhez.Fúúú..minek is hoztalak el magammal.-na ennél a mondatánál elszakadt a cérna.Mégis mi az hogy én nem vagyok elég érett?
-Mi van?!18 éves vagyok Zayn!Elég érett vagyok ahhoz,hogy megcsókoljak bárkit is,és te ebbe nem szólhatsz bele!-veszekedtem vele.
-Nem Perrie-mutogatott az ujjával.-te a húgom vagy és ezt nem fogom engedni.-vágott vissza a kelleténél hangosabban.Kis korunkban is mindenen összevesztünk,de ez most nem olyan volt mint régen.
-Ö én most..
-Csitt legyen!-üvöltöttünk Harryre mind a ketten egyszerre.
Már folytattam volna a mondandómat,mikor a csengőt hallottunk.
Forrtam az idegtől és éreztem,hogy a fejem egyre vörösebb.
-Öltözz fel!Harry veled meg még beszélek.-mondta Zayn,majd elment ajtót nyitni.
Becsaptam mögötte sz ajtót és elmentem a bőröndhöz valami felsőt és egy nadrágot kivenni.
Mikor megtaláltam a megfelelőt leültem az ágyra és elkezdtem öltözködni.
Harry egyáltalán nem zavart sőt....láttam rajta,hogy már nagyon nem bírja.Vagy is az ott lent nem bírja.
Gondoltam húzom egy kicsit az agyát,és minél sexysebben  próbáltam felvenni a rövid nadrágomat,ami meghozta az eredményét.
Közelebb jött hozzám,és durván belemarkolt a fenekembe és hevesen megcsókolt.
-Nem érdekel Zayn..nem érdekel senki.Akarlak MOST!-bökte ki két csók között és az utolsó szót kiemelte.
Izmos testére  tettem a  kezem és így el tudtam magamtól tolni.A szemei elsötétedtek én pedig elmosolyodtam rajta.Nemlegesen ráztam a fejem és egy szájra puszit adtam neki és odahajoltam hozzá.
-Majd este.-suttogtam a fülébe.-Most pedig menjünk le és nézzük meg ki az.-ezt már hangosan mondtam.
Összekulcsoltam a kezünket és úgy mentünk végig a lépcsőn.
Ezzel is idegesíteni akartam a bátyámat.
Mikor leértünk a lépcsőn Zayn-t és egy barna hajú lányt láttam ölelkezni és csókolózni?
A tesómnak van egy csaja és ezt eddig nem mondta?Ezen egy kicsit felháborodtam,hiszen az előbb veszekedtünk,de mindennél jobban szeretem őt és legalább ezt elmondhatta volna.
Elengedtem Harry kezét és odamentem hozzájuk.
-Heló.-mosolyogva köszöntem és Zayn vállára tettem a kezem.
-Szia.-mosolygott a lány is és kezet fogott velem.-Zoé vagyok.-mutatkozott be és kérdőn Zayn-re nézett.
Hát ez szép.Szóval én sem tudtam róla és ő sem rólam?Zayn semmit nem mondott vagy mi?Gondoltam magamban,ekkor megszólalt a lány.-Biztos te vagy Zayn húga.
-Igen én vagyok az.-majd én is ránéztem Zayn-re.-Na jó én visszamegyek a szobámba.Ti csak beszélgessetek.Harry gyere.-nyújtottam oda neki a kezem.
Zayn-nek ez egyáltalán nem tetszett,de egyáltalán nem érdekelt.Foglalkozzon a barátnőjével,akivel szerintem jóban leszek,mert elég kedvesnek tűnik.
Harry-vel felmentünk a szobámba és beszélgetni kezdtünk.Gondoltam elmondok neki mindent az életemről,hiszen mégis csak ő és én....remélem együtt leszünk.Úgy indult minden,hogy majd bosszantani akarom a tesóm meg minden,de....egyre jobban bírom Harry-t és szerintem ő is engem.

*Zoé szemszöge*
Zayn húga elég kedvesnek tűnik.Remélem jóban leszünk.
Zayn megfogta a kezem és odahúzott a kanapéhoz és megölelt.
-Annyira hiányoztál.-suttogta a fülembe és megpuszilt.
-Te is.-szorosan odabújtam hozzá és megöleltem.
Eljött az idő.El kell mondanom neki mindent és még azt is ami Max-szal történt.
Hogy elrabolt és megpróbált a magáévá tenni és azt is hogy terhes vagyok.
Zayn csak mosolygott és csillogó szemekkel nézett,majd szó nélkül felállt és elment a konyhába.
A kanapén ülve kicsit körülnéztem a lakásban.
Nagyon nagy volt és ízléses.Az egyik kis szekrényen lévő fotón megakadt a szemem.
Valószínűleg ő és az anyukája van a képen


Felálltam és közelebb mentem a kis szekrényhez és a kezembe vettem a fotót és mosolyogva néztem.
Már akkor is nagyon helyes volt és az anyukája is gyönyörű.
Pár perc múlva Zayn is megjelent két pohár innivalóval,amiket letett az asztalra,majd mögém jött és hátulról átölelt.
A feje a vállamon pihent,közben elvette tőlem a képet és vissza tette a helyére.
Maga felé fordított és gyöngéden megcsókolt.
-Zayn...mondanom  kell valamit.
Megfogta a derekam és leült a kanapéra engem pedig az ölébe ültetett.
-Igen?-kérdezte és még mindig puszilgatta a nyakamat.
-Terhes vagyok.-böktem ki végre azt,amit már pár napja el akarok neki mondani.
Abbahagyta a nyakam kényeztetését és meredten,tátott szájjal nézett  rám.
A szívem egyre jobban kezdett el dübörögni a mellkasomban és majdnem kiugrott onnan.
-M-mi?-a hangja elcsuklott.





                                            

13 megjegyzés: