2013. július 12., péntek

18.-rész

Sziasztok!Meghoztam a 18.részt.Nagyon szépen köszönöm a több mint 16.000(!!!) oldalmegjelenítést és a 41 követőt bloglovin-on és persze a 38 feliratkozót itt.:D Jó olvasást. 8 megjegyzés után kövi.

*Zayn szemszöge*
Az amit Zoé az előbb mondott nekem az teljesen lesokkolt.
Csak bámultam rá meredten,tátott szájjal-el bírom képzelni az arcomat-és nem szóltam semmit.
Mégis hogyan lehetne terhes?Nem az nem lehet.Én még nem állok készen erre.
-Kicsim ez nem jó vicc.-talán nem ezt kellett volna mondanom,de...még mindig sokkos állapotban vagyok.
-Mi?Szerinted ez vicc?Szerinted én viccelek ilyenekkel?-emelte fel a hangját.
Ráztam meg a fejem és a két vállára tettem a kezem.
-El kell vetetned!Nekem erre nincs szükségem..még fiatalok vagyunk egy gyerek vállalásra.-mondtam neki nyugodtan,de ő nem úgy reagált rá,mint ahogy azt vártam.
-Te megőrültél.Hát jó.Ha neked nem kell a gyerek,akkor majd egyedül felnevelem.-mondta és egy könnycsepp csordult ki a szeméből,amit azonnal le is törölt.
-Csak gondold át!Gondolkodj el azon,hogy milyen lehet a pár napos kisbabádat fogni a kezedben,akinek a szeme ugyan olyan mint a tied.Csak gondold át.-mondta halkan és elment,majd becsapta maga után az ajtót.
Utána szerettem volna menni,de a lábaim nem mozdultak.
Szinte a földbe gyökereztem.Leültem a fotelbe és elgondolkoztam azon amit nekem mondott.
Gyerekem lesz.-folyton folyvást ez a mondat kattogott az agyamban.Ez hihetetlen.
Még mindig nem fogtam fel,hogy a nő akit szeretek gyereket fog szülni nekem.
De én még nem állok erre készen,és most lehet hogy mindent elszúrtam azzal a mondatommal,hogy vetesse el.Mekkora barom vagyok.-A fejemet a tenyerembe téve gondolkodtam a dolgokon,ekkor csengettek.
Azt hittem Zoé jött vissza,de mikor kinyitottam az ajtót csalódnom kellett.
A srácok voltak azok.
-Szia öreg.-köszönt Louis és megütögette a vállam üdvözlés képen,majd leült a kanapéra.A többiek követték őt és én is.
Teljesen el vagyok kenődve és ezt ők is észrevették.
-Mi a baj Zayn?-kérdezte Niall,ekkor összenézett a többiekkel.
Valamit tudnak,amit nem mondanak el.Gyanakvóan néztem rájuk,majd rákérdeztem.
-Minden rendben skacok?-kérdeztem.Mit titkoltok?-ekkor már rátértem a lényegre.
-Ő nem mondta el?
-Mi van? Ti tudtátok és nem szóltatok semmit?-vágtam Louis szavába.
-Nem akartunk szólni,hogy ne aggódj.Tudtuk hogy a húgod kórházban van és hogy azért mentél haza.De ne aggódj mi elrendeztünk mindent.Zoét és Jennit épségben hazahoztunk.-mondta Niall.
Mi van?Ezt most nem értem.Mi az hogy épségben hazahozták őket? Zoé valamit nem mondott el.
Kérdőn néztem a srácokra,hogy mondjanak már valamit,mert nem egy témán voltunk.
-Zoé terhes.Ezt mondta el nekem és nem azt amiről ti hablatyoltok.-idegességembe felemeltem a hangom és egy jókorát csaptam az asztalra.
Tátva maradt a szájuk és nem hittek a fülüknek.
-M-mi van?Mi az hogy terhes?Haver most csak viccelsz?
-Dehogy viccelek.De most mondjátok meg mi volt mí nem voltam itthon,mert már szétvet az ideg.
-Zoét és Jennit Max a volt pasija elrabolta és meg is ütötte őket...-kezdte el mondani Liam,de a telefonja félbeszakította őt.Kiment az udvarra és felvette a telefont.
Mi?Azt a szemetet megölöm ha megtalálom.Kezet emelet a nőre akit szeretek?Ezt még megbánja.
-A rohadt életbe!-ordítottam.-Ez is az én hibám..ha nem megyek el és...
-Nyugi.-mondta Niall és Louis egyszerre nyugtatás képen,de hiába.Egyre idegesebb lettem és a kezem ökölbe szorult.
-Most hívott a rendőr barátom és azt mondta,hogy kiengedték azt a mocskot.
-Király.Megyek és elintézem.-mondtam majd felálltam és kirohantam a házból és beültem a kocsiba.
A többiek utánam rohantak,de semmi nem állíthat meg.A gázra tapostam és már otthon sem voltam.
Csak mentem és mentem,míg nem Fernanda házához értem.Tudtam hogy itt lesz,mert ugye szeretők.A két patkány..
Berúgtam a kaput és az ajtót.
-Gyere ide te szemét!-üvöltöttem torkom szakadtából.
Az a pofátlan kis faszkalap vigyorogva jött le a lépcsőn és hangosan nevetni kezdett.
Nekem sem kellett több azonnal odarohantam és a falhoz nyomtam a torkánál fogva,majd  a gyomrába ütöttem.
-Megütünk egy nőt?Ha?-ekkor még egyet behúztam neki,amitől a földre rogyott.
Ott fetrengett,de nem érdekelt.Kezem ökölbe szorult és készültem neki még egyet beverni,de Niall  és a többiek betoppantak a házba és lefogtak.

*Zoé szemszöge*
Elindultam Zayntől haza.A könnyeim még mindig patakokban folytak és lassan sétáltam,közben gondolkodtam.Miért nem akarja?Ettől féltem a legjobban és tessék.Azt mondja vetessem el.Hát azt lesheti.
Gondolkodásomat Naill,Liam és Louis szakította félbe.
Hirtelen megálltak előttem a kocsijukkal és szinte bele rángattak.Nem értettem semmit,hogy most mi van.
-Zayn elment megkeresni Max-ot,mert kiengedték..-mondta Liam.
Bepánikoztam.Zayn képes és megöli Max-ot.
Niall egyre jobban taposta a gázt.
-Fernandahoz menjünk.Max ott van.Siess!-ordítottam.
Végre megérkeztünk és láttuk az autóját.A kapu be folt rúgva és az ajtó is.Berohantunk a házba és Zayn ott verte a földön.
Niall azonnal odament és lefogta Zaynt,én pedig Liam mögé bújtam.Nagyon féltem.
Max ott hevert a földön,körülötte pedig csupa vér minden.
Kezemet a számhoz emeltem,hogy elfojtsam a bennem feltörekvő sírást,de nem sikerült.
A rémülettől előtört belőlem és átöleltem Liam-et.
Zayn-en láttam,hogy nagyon ideges és legszívesebben odamentem volna hozzá megölelni,de nem ment.
Az egész testem remegett.
-Sajnálom.-jött oda hozzám Ő,de már lenyugodott.Meg akart puszilni,de elfordítottam a fejem.
-Ez így nem lesz jó Zayn.-mondtam,majd eljöttem onnan és hazamentem.

****
Vettem egy forró fürdőt és elgondolkodtam a dolgokon,aztán lefeküdtem aludni.
A  kép még mindig ott lebegett előttem,ahogyan Zayn üti Max-ot és egyszerűen nem bírtam lecsukni a szememet.Felálltam és lementem a konyhába csinálni magamnak egy forró teát.
A tea mindig megnyugtat.
5 perc múlva már a kanapén ültem és szürcsöltem a forró italt,közben néztem a tv-t.
'Holnap nem megyek dolgozni.Holnap  lazítani fogok.Sok ez nekem egyszerre.'Gondoltam magamban és a távirányítóért nyúltam,hogy elkapcsoljam a tv-t.
Egy zene csatornára vittem,amin a kedvenc zeném ment.
A tea már kezdett lenyugtatni,de valami megzavart.
Hát persze hogy a telefonom volt.Egy sms érkezett Tőle.
"Zoé én...nagyon sajnálom ami ma történt.Nem tudtam uralkodni az érzéseimen és és tényleg sajnálom.Csak egyszerre jött minden és....tartsunk szünetet..xxZayn"
Az sms-t olvasva  teljesen ledermedtem.

Ő most szakít velem? Hát jó...én biztos nem fogok miatta egy könnycseppet sem ejteni.-mondtam és földhöz vágtam  a telefont




19 megjegyzés:

  1. istenem.. emiatt szakít vele?! -.- jézus.. ez gáz.. szegény Zoé.. pedig Zayn csinálta neki a gyereket akkor meg vállalja a felelősséget -.-
    én vagyok csak ilyen hülye hogy felkapom a vizet ezen?:D
    kövit gyorsan.

    VálaszTörlés
  2. nem vagy egyedül engem is felb*szott gyorsan kövit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. siettem vele. :D tényleg ennyire felbaszott titeket ez a rész? :oo

      Törlés
  3. Nagyon jó *-* gyors kövit ;-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon Jó Imádom :) gyorsan hozzad kövi részt :D :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) siettem vele. hoztam amilyen gyorsan csak tudtam

      Törlés
  5. de miért csak 8 komi után? ne már... ma kezdtem el olvasni és most már nagyon kiváncsi vagyok. LÉGYSZIII HOZD ÚGY KB MOST:$:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hoztam :) örülök, hogy velem tartasz a történelemben :)

      Törlés
    2. történelemben már xDD még írni se tudok :D történetben*

      Törlés
  6. Imádom <3... Hozd a kövit!!! Szegény Zoé... Erre nem számítottam...

    VálaszTörlés
  7. Nagyon joo kovit:)

    VálaszTörlés
  8. itt a 8. komi jöhet a kövi :)

    VálaszTörlés
  9. Juj nagyon jó lett! Imádom! <3 *-* Szegény Zoé:/ azért ez szemétség volt Zayntől. Hozd hamar a köviiit!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. annyira örülök, hogy itt vagy. de tényleg. te a szívemhez nőttél Ibi.

      Törlés
  10. Uhh...ezt nem vártam volna..
    KÖVIII ♥♥♥*__* :D

    VálaszTörlés