2013. július 14., vasárnap

19.-rész/1

Meghoztam a 19.-részt,amit ketté szedtem,mert a gondolataimban elég hosszúra sikeredett.A következő részét holnap olvashatjátok;)Megjegyzést hagyni!!:D Jó olvasást.

*Zoé szemszöge*
'Zayn szünetelni akar? Hát ez szép..akkor szüneteljünk.Már ha megcsinálta a gyereket akkor legalább örülhetett volna egy kicsit..de mindegy is ezen nem fogom többet törni az agyamat'Gondoltam magamban és megittam a teámat,majd felmentem a szobámba és lefeküdtem.
A házban ismét egyedül voltam,mert anyu éjszakásan dolgozott a kórházban.
Senkinek sem panaszkodhattam,pedig most tényleg kellett volna egy segítő kéz.
A telefonomon megnéztem az időt-amit összeraktam-és már elmúlt éjfél.Eddig gondolkodtam volna?
Húha.Lehunytam a szememet és 10 percen belül álomba merültem.

****
-Jó reggelt!-reggel Jennifer hangos hangjára ébredtem.
-A  szívinfarktust hozod rám korán reggel.-mondtam és a szívemhez kaptam a kezem.
-Korán reggel?Csajszi már  1 óra van.-nevetni kezdett.
Micsoda?Már 1 óra? Eddig aludtam volna?Fáradtan kikeltem az ágyból és elindultam a fürdőszoba felé.
Megfogtam a kilincset és egy egyszerű mozdulattal lenyomtam azt és már bent is voltam a fürdőben.
A mosdóhoz mentem és hideg vízzel felfrissítettem magamat és fogat mostam.
Visszamentem Jennihez,aki a telefonomat nézegette és rám nézett.
-Miért nem mondtad?-célzott az sms-re amit Zayn küldött tegnap este.
Odamentem hozzá és kikaptam a telefont a kezéből és kikapcsoltam,majd letettem az ágyra magunk mellé.
-Ez egy szemét.Megcsinálja a gyereket,utána meg szünetet akar tartani.-mondtam fintorogva.-De még mindig szeretem.-babráltam a pizsamám egyik kilógó cérnájával.
-Beszéljek vele?Tudod mit?Majd megmondom én neki a magamét!-állt fel az ágyról és az ajtó felé indult.
Azonnal felálltam és a karjánál visszahúztam.
-Nem kell.Majd én szeretném vele ezt megbeszélni.De most menjünk enni pizzát,mert éhen halok.-nevettem és a gardrób felé vettem az irányt.
Kitártam a szekrény ajtaját és a rengeteg színes cucc közül a legsötétebbet választottam.
Leakasztottam a vállfáról és elkezdtem magamra húzni őket.
-Te most szórakozol?Nem fogsz ilyen gyászos ruhát felvenni.-mondta és levette rólam a nadrágot.
'Ez a csaj teljesen őrült.' Gondoltam és halkan nevettem.
Elment a szekrényhez és egy fekete felsőt és egy kék nadrágot vett elő. ( Kép )
-Ebben fogunk menni és elfelejteni azt az idiótát.-nekem dobta a ruhát jelezve,hogy  vegyem fel.
Így is tettem,majd elindultunk le a lépcsőn.
Mikor már leértünk a hosszú lépcsőfokokon,akkor jöttem rá,hogy a kulcsom az éjjeliszekrényen maradt.
Mint egy 5 éves kisgyerek hajtottam le a fejemet és indultam vissza az emeletre a kulcsokért.
Felértem a szobámba és akkor jöttem rá,hogy nem csak a kulcsomat,hanem a telefonomat is itt hagytam.'Csak én lehetek ilyen hülye' mondtam magamban,és  az éjjeli szekrény felé nyúltam.
Beletettem a táskámba a telefont és visszaindultam a már egyre türelmetlenebb barátnőmhöz.
-Na végre.Megvan minden?-kérdezte,közben kinyitotta az ajtót én pedig bezártam azt.-Hívjunk egy taxit vagy inkább sétáljunk?
-Menjünk gyalog.Kell a friss levegő.-kacsintottam és elindultunk Tina kávézója felé.
Útközben elhaladtunk egy sikátor alőtt,ahol néhány velünk egyidős fiúkkal találkoztunk,akik szívták a cigijüket,ami szerintem nem csak egy sima cigi volt.
Megpróbáltunk mellettük észrevétlenül elmenni,nem akartunk ilyen pasikkal szóba állni.
-Hé cicáim!Nincs kedvetek csatlakozni?-kérdezte az egyik,aki még elviselhetően nézett ki.
Ránéztem Jennire és nevetni kezdett,majd be is fejezte azt,közben a fiúkra nézett.
-Ugye most csak szórakozol,mert én tuti nem fogok a közelükbe sem menni.-megfogta a kezem és húzott maga után.
-Várj már.Nekem most szórakoznom kell és ők megfelelőek erre.-álltam meg és a srácok felé néztem és intettem a kezemmel,jelezve,hogy mindjárt megyünk.Az egyik aki megszólított megbökte a mellette lévőt és nevetni kezdett.
-Hát nem látod,hogy arra várnak hogy oda menj,összeismerkedj velük,leitassanak és megdugjanak?-mutogatott a kezével.
-Ajj ugyan már.Na gyere!Mi bajunk lehet?.-forgattam meg a kezeimet és magam után rántottam.
-Hát én oda nem megyek.És hogy mi bajunk lehet?Most mondtam el.-mondta,miközben én mit sem törődve szavaival húztam magam után.
Tudtam jól,hogy mit kockáztatok,de ebben a helyzetben semmi nem érdekelt.
Csak mentem és mentem egyre közelebb ahhoz a sráchoz aki hozzánk szólt,Jenni pedig megállt előttük és engem nézett.Elég ijesztő a tekintete,mikor dühös.
Odaálltam mellé és csak hallgattam.
-Cső cica.Nate vagyok.-mutatkozott be és a keze levándorolt a derekamra.
-Én Zoé.-fordultam felé és a kezét levettem magamról.
Nate egy szál cigit nyújtott felém,ami után nyúltam,hogy elvegyem,de Jenni odarohant és elhúzott onnan.
-Na neeeem!Ezt nem.Nem cigizhetsz!-kikapta a kezemből és ledobta a földre.-Gondolj a gyerekre.-mondta halkan.
Még csak a terhesség elején vagyok.Mi baja lehet a gyereknek egy szál cigitől?
-Ne parázz már.-indultam vissza a többiekhez.
-Jó..-bólogatott.-Én most megyek,mert nem vagyok kíváncsi rájuk.De ha valami történik,akkor én megmondtam.-mondta és elment.
Én visszafordultam,hogy utána menjek,de Nate utánam szólt és még egy cigit nyújtott oda nekem.
Bizonytalanul,de mosolyogva tértem vissza hozzá és elvettem tőle,majd meggyújtottam.
Köhögni kezdtem,mert még soha nem szívtam,de elég jó íze volt.
Szívtam tovább a falnak támaszkodva és azt vettem észre,hogy Nate a whisky-t üvegestül kínálja nekem.
Azt is elfogadtam,és a számhoz emeltem,hogy igyak belőle,de akkor eszembe jutottak Jenni szavai,hogy leitatnak és megdugnak.
De jelen pillanatban ez sem érdekelt.Ittam belőle egy kicsit és visszaadtam a gazdájának.
-Amúgy hány éves vagy szivi?
-Tizenkilenc.-válaszoltam kérdésére,majd elvettem tőle az italt és megint ittam belőle,de most egy kicsivel többet.
20 perc után annyit ittam,hogy forgott velem a világ és mint egy hülye folyton  röhögtem,habár nem tudom min.Talán a szerencsétlenségemen?! Vagy azon,hogy Nate milyen hülye fejeket vág? Én magam sem tudom.
Én és ő,már külön voltunk a többiektől.A srácok teljesen beszívtak és csillagokat láttak szerintem,de én is.
Az a füves cigi tette a dolgát.
-Gyere.-nyújtotta a kezét és felhúzott a földről.
-Mi van?-kérdeztem,mint egy óvodás,aki éppen duzzog,mert elvették a játékait.
Hirtelen Nate ajkait éreztem az enyéimen.Pont olyan puha az övé,mint Zayn-nek.Még benne is Őt láttam,ezért viszonoztam azt a csókot.
A nyelve bejutásért könyörgött,amit meg is adtam neki.Még percekig csókolózhattunk,mikor eltoltam magamtól,mert valószínűleg kezdett elmenni az alkohol hatása.
-Várj ez így nem jó.Ne-nekem mennem kell.-dadogtam,és eljöttem onnan.
A fejem majd szét szakadt,de nem érdekelt.Csak mentem Tina kávézója felé.
Már nem volt annyira messze,ezért hamar odaértem.
Benyitottam az ajtón és leültem az egyik asztalhoz és a táskámat vettem elő és keresgélni kezdtem benne.
Elővettem a telefonomat,és hívni kezdtem Jennit,mert sehol sem volt.
4-5 csengés után végre felvette.
-Hol vagy?Már itt vagyok a kávézóban.
-Én is itt vagyok,csak a mosdóban.Mindjárt megyek.-mondta és letette.
A mosdóban...hát oké.
Percekig vártam rá,mikor végre megérkezett két pizzával a kezében.
-Ugye tudod,hogy még mindig pipa vagyok rád?És bazdmeg te alkoholos vagy.-mondta majd letette őket az asztalra és elkezdte enni a sajátját.
-De vicces.-én is beleharaptam a pizzámba,majd a telefonom rezgésére lettem figyelmes.
Ismét előkotortam a táskámból és egy sms-em érkezett Zayntől.
"Beszélhetnénk?Gyere el hozzám.xxZayn"
Jenni kérdőn nézett rém.
-Beszélni akar velem.
-Na az jó..lehet meggondolta magát.Menj és beszélj vele.
-Jó de előbb megeszem,mert farkas éhes vagyok.
-Oké.Amúgy megérte ott maradni?
-Majd elmondom este,mert nálam fogsz aludni.
-Ahj..mindenbe belerángatsz de oké.Este akkor megyek.
Gyorsan megettem a pizzát és kifizettem Tinának az enyém,majd elmentem Zayn-hez beszélni vele.
Remélem átgondolta a dolgokat és nem fog hülyeséget mondani.
'Olyan lelkiismeret furdalásom  van amiatt a csók miatt.De mégis miért?Mikor mi épp szünetet tartunk?'
Próbáltam magam útközben lenyugtatni,hogy nincs okom aggodalomra,hisz nem csaltam meg őt.









13 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett :3 oooooooh miért ilyen hülye ez a lány ?:D leáll cigizni meg piálni sőt még smárolni is.. istenem .. remélem minden rendbe jön köztük bár Zayn jól megérdemelné hogy kiossza őt Zoé:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen..elég hülye ötlet volt,de nem tudtam mást kitalálni..csak írtam és írtam ami éppen az eszembe jutott :D

      Törlés
  2. jó lett.várom holnap a kövit:D:D

    VálaszTörlés
  3. szia,szerintem nagyon jó ez a blog,jó lenne ha ma már hoznád a következő részt,mert nagyon várom :))

    VálaszTörlés
  4. imádom hozd gyorsan a kövit :)

    VálaszTörlés
  5. mikor rakod ki a kövit?

    VálaszTörlés
  6. Ohh<33 Jó lett:D De erre szerintem senki sem számított:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem sem :D még én sem. és köszönöm <33

      Törlés