2013. augusztus 1., csütörtök

20.rész

Sziasztok.Meghoztam a huszadik részt.Köszönöm szépen a sok feliratkozót,és az oldalmegjelenítéseket is.Ezen a részen nem nagyon gondolkodtam,igazából azért is nem hoztam hamarabb,mert egyáltalán nem volt ihletem.Most sincs,de már megírom,mert panaszkodtak sokan.Ezt csak írtam és írtam..remélem tetszeni fog :D Megjegyzésért nem harapok.Jó olvasást.

*Harry szemszöge*
-Harry-elengedett karjai közül,majd leült a kád szélére.
-Igen?-húztam oda én is egy széket és vele szembe leültem.
-Majd holnap elkísérnél munkát keresni?Tudod én modellkedem,és folytatni szeretném ott,ahol abbahagytam.
-Persze.-rántottam vállat,majd felálltam a székről.-Öm..lezuhanyozhatok?Tudod tiszta ragacs lettem.-vigyorogtam,mint egy nem normális.Ő is elnevette magát,majd válaszolt a kérdésemre.
-Persze.Megyek keresek valahol törülközőt.-mondta,majd kiment a fürdőből,én pedig tovább vetkőztem.
Levettem magamról a nadrágot,és a zuhany alá álltam.
Eleinte a víz kicsit hideg volt,de aztán egyre kellemesebb lett.

*Perrie szemszöge*
Kijöttem a fürdőből,és elkezdtem keresgélni a szobámba a fiókok között,de egy árva törülközőt sem találtam.Úgy látszik a bátyám csak bútorokkal felszerelt szobát adott nekem.
Odatrappoltam az ajtóhoz,majd kinyitottam azt és kiléptem rajta.Az emeleten is keresgélni kezdtem törülközők után,de ott sem volt egy darab sem.Fejemet megrázva indultam a lépcső felé,ahol nevetés hangokat  hallottam.A lécső közepéről szóltam oda a bátyámnak,aki éppen a barátnőjével,Zoéval volt elfoglalva.Jó őt boldognak látni.
-Hé szerelmesek.-mosolyogtam.-Zayn adnál egy törülközőt?.-hangom hallatára megfordult a kanapén és felém nézett.
-Minek?Raktam be neked.-mondta,majd visszafordult.
-Biztos vagy te abban?
-Igen.Most menj vissza,mert mi el vagyunk foglalva.Menj már gyerünk.-hesegetett a kezével.
-Ajj dugulj el és adj egy törülközőt!-szóltam rá egy kicsit hangosabban,mire felállt és közeledett felém.
Elhaladt mellettem a lépcsőn,mint aki nem is lát.Utána mentem,és egy komótos szekrény előtt állt meg,majd leguggolt és kihúzta a legutolsó fiókot.
-Nesze itt van.-vágta hozzám,majd vissza indult,de a lépcső tetején megállt és vissza fordult.-És tisztán emlékszem,hogy tettem be neked.
Szemet forgatva néztem a szekrényre.Meg mertem volna rá esküdni,hogy ebben nem volt semmi.Vagy lehet nem néztem meg ezt a fiókot?Nem tudom..ezen gondolkodva mentem vissza a szobába,majd a fürdőszobába,ahol Harry dalolászva fürdött.Meglepett milyen jó hangja van.
-Hé itt a törülköző.-húztam kicsit félre a zuhanyfüggönyt,hogy be tudjam neki adni,mire ő teljesen elhúzta azt és megláthattam teljesen.
A szemeimet meresztve néztem rá.
-Nem akarsz csatlakozni.-kaján vigyor jelent meg arcán.
-N-nem kössz.-zavaromban néztem minden fele,csak rá nem.
-Gyere már!Tudtommal te is tejszínhabos vagy.
Alsó ajkaimba harapva ráztam meg a fejem és sietősen kijöttem onnan,míg mielőtt valami olyat csinálok,amit megbántam volna.
Leültem az ágyra,majd a hátamra feküdtem és tenyerem az arcom elé vezettem.
'Hogy nézhet ki ennyire jól?'gondoltam magamban utána felültem és a majdnem üres tejszínhab után nyúltam és elkezdtem a számba nyomni.Ilyenkor kell valami édesség.

*Zayn szemszöge*
-Vajon minek kellett neki az a törülköző?-még mindig ezen rágtam az agyam.
-Talán megtörülközni?-nevetett a barátnőm.
Azt gondoltam,hogy megtörülközni,de tisztán emlékszem,hogy tettem be neki egyet vagy kettőt.
Az a törülköző nem neki kellett ebben biztos vagyok.Jól ismerem őt és tudom mikor hazudik és mikor nem.És most hazudott nekem.Tuti Harry-nek kell.
-Te jó ég mit csinálhattak?-ezt már hangosan mondtam,mire Zoé furán nézett rám.-Az a szar Harry-nek kellett.Beszélnem kellesz a sráccal.Nem érdekel,hogy a legjobb haverom,de Perrie-t nem engedem,hogy bántsa,hisz tudom milyen....-mondatomat nem tudtam befejezni,mert Zoé letámadott a szájával.
-Nyugi nem lesz semmi és nem is csináltak semmit..szerintem.Ilyen rövid idő alatt mit tudtak volna csinálni?Maximum megették a tejszínhabot és a sütit.-nevetni kezdett,mire én is.
Jah persze.Sütiztek,meg tejszín haboztak.Ezt én nem veszem be.Azért ennyire hülye nem vagyok.Vagy lehet,hogy tényleg nem történt semmi?
Addig úgy sem tudok nyugodni,míg ki nem derítem.
-Felmegyek.-álltam fel,de a karomnál fogva visszahúzott.
-Maradj már!És hagyd őket békén.Ha tetszenek egymásnak,akkor úgyis együtt lesznek.Tudom,hogy a húgod,meg minden,de már felnőtt.Hagyd őt békén.-nézett mélyen a szemembe.
Talán igaza van.Lehet túlzásba viszem ezt az egészet,de ismerem mind kettőjüket.
Harry élete abból áll,hogy váltogatja a nőket.Perrie viszont törékeny,és hamar meg lehet őt bántani.
Alaposan el kellesz beszélnem mind a kettőjükkel.
-Van egy ötletem.
-Micsoda?-néztem rá kérdően.
-Ma menjünk el este valahová.Én,te és ők.Aztán meglátjuk,hogy hogyan fognak viselkedni.
Hogy nekem milyen okos barátnőm van.Megfogtam óvatosan a derekánál,és az ölembe húztam,majd a füléhez hajoltam.
-Te egy istennő vagy.-pusziltam meg az arcánál,mire a karját átfonta a nyakam körül.
-Tudom..-nevetett és megpuszilt.-Amúgy mennyi az idő?
Kérdésére nem tudtam a választ,ezért egy kicsit arrébb tettem,és a zsebemben kotorásztam a telefonom után.Kivettem és megnéztem az időt.
-Fél hat van.Miért?-mutattam a telefont neki is.
-Hát mert szerintem menni kéne nem?Amúgy hova menjünk?
-Nem is tudom...-hagytam egy kis szünetet.-vacsorázni?
-Jó.Akkor..-állt fel az ölemből.-én haza megyek készülődni.
Bólogattam,majd én is felálltam .
-Hazaviszlek.-fogtam meg a derekánál,és elindultunk az ajtó felé,majd kinyitottam azt,és a lábammal zártam be.
A lépcsőn óvatosan mentünk le.Végig fogtam a derekánál,hogy még véletlenül se botoljon meg.
-Zayn.Tudok menni egyedül is.
-Jó de..nehogy eless nekem.-engedtem el és előttem ment.
A lépcső aljához érve,előkotortam a kocsikulcsokat a zsebemből,majd az autó felé irányítottam,és lenyomtam a gombot,a kocsi pedig kinyílt.
Előre futotta,és kinyitottam Zoé-nak az ajtót az anyós ülésnél,hogy üljön be.Mikor beült és be is kötötte a biztonsági övet,megkerültem a járművet,és én is beültem a volán mögé.
Beindítottam a motort,és a gázra tapostam.

***
-Zayn be jössz?-szállt ki Zoé az autóból.
-Nem.Én is megyek készülni,meg szólok nekik.Nyolcra itt vagyunk oké?-pusziltam meg az arcát és visszaszálltam.
-Jó szia.-integetett az ajtóból,én meg elindultam vissza.
Az úton még mindig azon gondolkodtam,hogy ha összejönnek-ami remélem nem lesz így-és ha Harry megbántja őt,kicsinálom a gyereket.
Nekem a húgom mindennél fontosabb,pláne így hogy most újra velem van és láthatom őt.
Jött a piros lámpa,és meg kellett állnom,de hamar zöldre váltott és folytathattam utamat hazafelé.
Nem sokkal később haza is értem.
Az ajtó tárva nyitva volt,amin meglepődtem,mert én úgy emlékszem hogy bezártam.
Meglepetten szálltam ki a kocsiból,és gyorsan a bejárat felé igyekeztem.
Hát persze hogy nyitva volt.
Louis és a többiek voltak itt,akik lusták maguk után bezárni az ajtót.A kanapén ültek egymás mellett,Liam pedig az akváriumban lévő aranyhalakkal volt elfoglalva.
-Sziasztok srácok.-köszöntem.
-Cső.-köszöntek ők is egyszerre.
-Nem is mondtad,hogy itt van a húgod.-mutatott Louis a konyhában ülő lányra,aki éppen egy újabb tortaszeletet majszol.
-És azt sem mondtad,hogy van itthon tortád.-állt fel Niall Louis mellől,és a konyhába sietett.
-Amúgy hol van Harry?-ültem le a barátom mellé és kényelmesen elhelyezkedtem
Vállat rántott,szóval nem tudja.Ismét felálltam,és már én is a konyhában voltam.
Leültem az egyik székre és a könyökömet a pultra tettem.
-Pezz hol van Harry?
-Szerintem még öltözik.-erre a mondatra felkaptam a fejem.
Mi az hogy öltözik?Szóval akkor csak történt köztük valami.
És ezt csak így mondja?
-Mi?Miért öltözik?Lefeküdtetek?-idegesen álltam fel a székről,és indultam  a lépcső felé.
-Dehogy hülye vagy?Csak telenyomtam Harry-t tejszínhabbal és ragacsos lett.Nem történt semmi.-fogott vissza a karomnál fogva.
-Biztos?
-Igen biztos.
-Hát jó.Hiszek neked.-fújtam ki a bent tartott levegőt.-Este elmegyünk vacsorázni.Vagyis nem soká.8-ra megyünk Zoéért.Legalább megismeritek egymást jobban.-mosolyogtam,és magamhoz öleltem.
-Jó.Benne vagyok.De megyek akkor és készülök én is.
Bólintottam,majd megpuszilt és felszaladt a szobájába én meg visszamentem a többiekhez.
Louis még mindig a kanapén ült,és bekapcsolta a tévét,Liam pedig a halakat etette.
Még szerencse hogy adott nekik enni,mert én elfelejtettem.
Niall meg falatozta a tortaszeletet,amit a hűtőből csent.
Igaz barátok otthon érzik magukat.Habár ez most nyugodtak is voltak,és nem rohangáltak,kajacsatáztak,mint az öt évesek.
-Szóval este vacsizni mentek?-kérdezte Niall egy harapás közben.
-Igen.Legalább a csajok jobban megismerik egymást.
-Jó.De akkor mi megyünk is.El akartunk hívni bowling-ozni,de akkor majd máskor.-állt fel Louis és intett a többieknek is,hogy menjenek utána.
Az ajtóból intett,utána mentek tovább.
Én is felmentem a szobába készülődni.
Berontottam a szobába,és elkezdtem magamról levenni a ruhákat,majd a fürdőszobába mentem zuhanyozni.
Megnyitottam a csapot,és megvártam,míg a víz kellemesen meleg lett és beálltam a zuhany alá.
Vetettem egy pillantást a sérült kezemre,ami eléggé meg volt dagadva.Remélem nem tört el.Szerintem egy kis zúzódás.
A tusfürdőmért nyúltam és nyomtam egy kicsit a kezembe,majd megmostam magam.
Kiszálltam a zuhany alól és szárazra törültem magam,majd a derekam köré csavartam a törülközőt és átmentem a szobámba egyenesen a szekrényhez.
Egy szürke pólót,és egy fekete zakót meg egy farmert választottam.Nem akartam annyira kiöltözni,hisz minek.
Ez tökéletes lesz.Kényelmes és elegáns.
Leakasztottam őket a vállfáról és az ágyamra tettem,majd visszamentem a fürdőbe és a hajszárítót kerestem elő és elkezdtem szárítani a hajam.
Mikor végeztem a szárítással,beletúrtam a hajamba,majd egy nagyon kicsi zselét kentem a kezemre és azzal formáztam meg.Ezzel a hajjal több gondom van,mint egy lánynak.
Visszamentem a szobámba és felkaptam a kikészített ruhákat.

                                                    
*Eközben Perrie szobájában,Harry szemszöge*
-Vacsizni megyünk!!-rontott be Perrie mosolyogva a szobába,és lehuppant mellém sz ágyra törökülésben.
Kérdőn néztem rá,hisz nem értettem.
-Én,te és Zaynék. Nyolc órára megyünk Zoéért.
-Jó de  én így menjek?Egy pólóba?
-Ez így tök jó.Jól nézel ki.-kacsintott.-de én megyek és lezuhanyzok.-állt fel,és a fürdőbe indult.
Míg Perrie zuhanyzott,addig körülnéztem a szobában,és a éjjeli szekrényen az ágya mellett egy fénykép albumot pillantottam meg.
Közelebb mentem,és a kezembe vettem,majd elkezdtem lapozgatni.Perrie modell képei voltak az albumba téve.Volt egy kép,ami különösen elnyerte tetszésemet. Itt olyan vadmacska.

                                              
Mosolyogva lapozgattam tovább,és az album legvégén találtam egy képet,amin éppen egy fiúval csókolózik.
Ezt valószínűleg ő készítette,és a pasi a volt barátja lehet.
Vagyis remélem,hogy tényleg a volt pasija.
Észre sem vettem,hogy elszaladt az idő,és azt sem,hogy Perrie mögöttem áll és nézi mit csinálok.
-Ööö..bocsi.Nem vettelek észre.-zártam  be az albumot.
-Tetszettek a képek?.-nevetve ült le mellém.A vízcseppek csöpögtek a hajából,amik végig folytak a nyakán.
Ez a lány tudja,hogyan tud az őrületbe kergetni.
-I-igen.Nagyon jók lettek..-zavaromban néztem minden fele,majd hirtelen felálltam.-Nem készülsz?
-De.Szerinted mit vegyek fel?.-állt fel ő is az ágyról,majd a bőrönd felé ment és feltette az ágyra,majd kicipzározta.-Ki kellett volna már pakolnom.-húzta félre a száját.-Nem baj,majd ha hazajöttünk.
Bólogattam.
Perrie egy egész jó kis RUHA ÖSSZEÁLLÍTÁST tett ki az ágyra,ami nekem is tetszett és nem is túl kihívó.
-Na hess hess! Ki felé.-hessegetett a kezével ki az ajtón.-Most  öltözöm.-mondta,majd bezárta az ajtót.
Én addig átmentem Zayn szobájába,ahol nyitva volt az ajtó.
Zayn a tükör előtt állt és a haját igazítgatta.
-Azon már nem lehet mit igazítani.-dőltem neki az ajtófélfának
-Óh szia Harry.-furcsán mosolygott rám..nagyon furcsán.-Beszéljünk.
Beljebb mentem és leültem az egyik székre,majd ő is.
Belekezdett mondandójába,ami Perriről és rólam szólt.Sejtettem,hogy erről szeretne beszélni.
-Szóval...te-ő.-mutogatott a kezével.
-Nincs köztünk semmi.-vágtam a szavába.-Csak jóba szeretnék vele lenni,és a barátja lenni.
-Biztos?Felőlem együtt lehettek..-állt fel.-de ha megbántod...ember,neked velem gyűlik meg a bajod.Ismerlek és tudom,hogy a nőket úgy váltogatod,mint a cipőidet.
Nevetésbe kezdtem,hiszen tényleg  így van,amire nem vagyok a legbüszkébb.De ha egy nőt tényleg szeretek,akkor minden tőlem telhetőt megadok neki.És ez most így van.Én Zayn húgát tényleg megszerettem,habár még csak most ismertem meg.De nagyon szimpatikus,és kedves..na meg persze csinos.
-Nyugi nem lesz semmi baj.-tettem kezem a vállára,majd megöleltem,mint legjobb barátot.-Viszont tudnál nekem is adni egy zakót vagy valamit?Mert így azért csak nem mehetek.-mutattam a fekete pólómra.
-Jah,de.Menj válassz egyet.-rántott vállat,majd tovább igazítgatta a haját.
Oda sétáltam a szekrényhez,és elővettem egy ahhoz hasonló zakót,ami Zayn-en volt.
Felkaptam és megigazítottam,Így már is jobban néztem ki.
Beletúrtam a hajamba,hogy az is jobb legyen.
                                                   
Mikor felnéztem,Perrie ott állt az ajtóban és minket nézett.
Gyönyörű volt.A ruha is csodásan állt rajta.
                                                                     
-Mehetünk?-kérdezte.
-Aha.-mondtuk egyszerre Zayn-nel.
Lementünk a lépcsőn,és az ajtó felé vettük az irányt.
Én és Perrie a hátsó ülésekre ültünk.Mikor már mind annyian a kocsiban ültünk,elindultunk Zoéhoz.
Útközben jókat nevetgéltünk,és rájöttem,hogy Perrie-nek nagyon jó a humor érzéke is,és egy ici picit perverz is.
Mintha nekem találták volna ki.
Zayn azért néha-néha a visszapillantó tükörből ránk nézett,de inkább a vezetésre koncentrált.
20 perc után megérkeztünk Zoéhoz.
Zayn kiszállt az autóból,majd becsöngetett az ajtón.

*Zoé szemszöge*
Csengetést hallottam.
'Biztos Zaynék azok' Gondoltam magamban,majd egy utolsó simítást végeztem a RUHÁMON és rohantam ajtót nyitni.
Kinyitottam és Zayn állt ott.Nagyon jól nézett ki.A nyakába ugrottam és megpusziltam üdvözlés képen,és beszálltunk a kocsiba.
Zayn megint csak ajtót nyitott nekem.
-Micsoda úriember.-nevettem,és beszálltam.-Sziasztok.-fordultam hátra az ülésen Harry-ékhez,akik elég jól elszórakoztak.Gondoltam nem is zavarom őket tovább,ezért visszafordultam.
Zayn is elhelyezkedett az ülésen,és már indultunk is.
-Amúgy hova fogunk menni pontosan?
Hallottam Perrie hangját hátulról.
-Egy jó étterembe.-válaszolt Zayn egyszerűen.
-És az az étterem milyen messze van?
-Perrie ne kérdezősködj már!Úgy kb. egy óra.
-Egy óra?!-nagyot nézve kérdeztük egyszerre mind a hárman.
Mivel az út elég hosszú lesz,fejemet az ablaknak támasztottam és úgy néztem kifelé.
A fák mellett,ahogy elsuhantunk egy kicsit szédülni kezdtem.Rájöttem,hogy nem bírom a kocsit és inkább előre néztem,nem pedig oldalra.
Út közben mindenki csendben volt,csak  Harry-ék szóltak néha egymáshoz.
-Egyébként szerintem hamarabb kellett volna elindulnunk.Ilyenkor már a nők nem esznek.-szólalt meg Pezz.
-Igaza van.-álltam ki mellette.
-Hát jó akkor vissza forduljak?Vagy menjünk egy lepukkant kajáldába?
-Már minek forduljunk vissza?Mindjárt ott vagyunk nem?
-De. kb.10-15 perc.
Egy kicsit lejjebb húztam az ablakot,mert kellett a friss levegő.
A hold gyönyörű volt,ahogyan megvilágítja az utat.
Nem soká meg is érkeztünk,egy elegáns étterem elé.
Elég sokan  voltak itt még ilyenkor is.
Kiszálltunk az autóból,és egymást karolva indultunk el mind a négyen.
Az ajtót kinyitva ahogyan beléptünk,kellemes zene csapta meg fülünket.
elmentünk,és leültünk az egyik asztalhoz,majd a pincér jött és a kezünkbe adott egy-egy étlapot.
-Én salátát kérek.-mondta Perrie.
-Ne izélj már...biztos azt kérsz?
-Igen bátyus.Biztos.
-Hát jó.Kicsim te mit kérsz?-nézett rám.
-Én is salátát.Az alakunkat meg kell őrizni.-halk nevetésbe kezdtem én is és Perrie is.
-Igaza van.
-Hát jó.Akkor ti esztek salátát,mi meg Harry-vel jóllakunk.Pincér!-intett a kezével.
Oda jött hozzánk,majd felvette a rendelést.
Ránéztem Zaynre,és a füléhez hajoltam,miután elment tőlünk a pincér.
-Zayn.Szerintem el kéne mondanunk nekik,hogy apa leszel.
Bólogatott,majd elkezdte mondani.
-Figyeljetek egy kicsit.Elszeretnénk mondani valamit.-mosolygott,majd rám nézett,hogy folytassam.
                                  
-Perrie.Nagy hírünk van számodra és számodra is Harry.
-Bökjétek már ki.-mondta a kíváncsiságtól ideges lány.
-Szóval...-húztam az agyukat.-Nagynéni leszel!
Mind a ketten ledermedtek a meglepettségtől,és a szájuk tátva maradt.
-Mi-micsoda?Ez most komoly?-nézett rá Zaynre mosolyogva.
Szóval örült a hírnek.-És ezt most kell megtudnom Zayn Malik?!-mondta nevetve.
Ránéztem Harry-re,aki a meglepettségtől még mindig nem tudott megmozdulni.
-Wow.-szólalt meg végre.-Gratulálok haver.-veregette meg Zayn vállát.

Most csak ennyit írtam nektek,de még nincs befejezve.Szerintem holnap,vagy szombaton befejezem nektek.Remélem tetszett ez a rész.Még egyszer mondom,megjegyzésért nem harapok.









16 megjegyzés:

  1. nagyon jo!*-*
    fojtatsd: )

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jo *.* mikor lesz +18 as rész? ;P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Viki :)

      Köszönöm :)) Nagyon jó ezt hallani /látni/ xd. Majd az is eljön valamikor :D
      De már nm soká lesz egy

      Törlés
  3. méghogy nincs ikleted ez hülyeség nagyon jó lett tényleg és várom a kövit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kitti

      Tényleg nem volt :D De összeszedtem minden gondolatomat,és hát megírtam. Örülök hogy tetszett

      Törlés
  4. juj nagyon jó lett*-* alig várom a köviit:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ibi

      Köszönöm szépen :)) Nem soká hozom

      Törlés
  5. Szia uj olvasovagyok nagyon jol irsz :P *--* siess a kovetkezovel *---* :D
    nagyon tetszik ez a story !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Klau

      Örülök hogy tetszik :) Köszönöm.Ígérem sietek

      Törlés
  6. Szerintem iszonyat jó lett! :D Egyszerűen passzol minden :D

    VálaszTörlés
  7. Kedves Gabriella!
    Ez a rész is rohadt jó lett, a példaképem vagy! *.* Én is szeretnék ilyen jól írni, de nem látok sok esélyt.
    Kérlek hozd hamar a kövi részt mert imádom, és nem bírok várni!

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Köszönöm szépen! Biztos te is nagyon jól írsz.
    Nagyon jól esnek ezek,amiket írtok és köszönöm. Egyébként azért olyan jól nem írok.
    Sietek az új résszel :)

    VálaszTörlés
  9. szia ez brutál jó lett:D

    VálaszTörlés
  10. Ez írtó jóó:)) IMÁDOOM

    VálaszTörlés