2013. augusztus 25., vasárnap

23.-rész

Sziasztok! El sem hiszitek mennyire örülök a 61 rendszeresnek :D. Nem soká 69 :33 Most itt az új rész, de sajnálattal  közlöm, hogy most komment határ van.  szóval 10 komi és 15 tetszik után jön a következő csak. Bocsi valami visszajelzést muszáj kapjak, mert megakadtatok a vélemény nyilvánítással. :c.

                                         
-Ez fáj! - rántottam ki karomat kezei közül. -Mit akarsz már megint?
-Beszélni veled.
-pff... - forgattam a szemem. -Mondd csak Max. Te megőrültél? Azok után, hogy elvittél és meg akartál erőszakolni? Te hülye vagy. És én most megyek csá.
Megfordultam és vissza indultam a barátomhoz, ám ő  ismét megszorította a karomat és visszahúzott.
Pár centi választott el minket egymástól. Barna szemei a vágytól sötétek voltak.
Éreztem testének melegét, ajkai szólásra nyíltak.
-Beszélni fogunk, mert fontos!- kezei lecsúsztak a derekamra, így ár nem szorított magához olyan erősen.
Be kell valljam egy kicsit féltem tőle. Habár Zayn itt van  bármikor felkaphat a hátára és magával viket megint.
-Jó. De gyorsan mondd.
-Nem- rázta meg a fejét. Ez a hely nem alkalmas. Amit mondani szeretnék hosszú. Kérlek találkozzunk ma. 
Vasárnap  van és nem dolgozol...
Igen tényleg vasárnap van és nem dolgozom, de az nem azt jelenti, hogy van nekem időm vele trécselni.
-Oké.- adtam be a derekam.- Mikor és hol?-körbe néztem, Zayn nincs-e itt a közelben.
-Háromkor nálam. A lakásomon.
A lakásán?! Mit akar ez már megint??
-Ígérd meg! -kérdőn nézett rám.- Ígérd meg, hogy békén hagysz és nem nyúlsz hozzám és megtartod a 3 lépés távolságot. Max én ismerlek mint a rossz pénz és..
-Nyugi oké?- vágott a szavamba.- Nem lesz semmi.
Bólogattam, mire megsimította a vállam és elment.
Nekem ez nagyon nem tetszik. Így, hogy megsimogatott, még sosem váltunk el. Még akkor sem történt ilyen, mikor együtt jártunk. Fura volt ezt a Max-ot látni. 
Ő elment én meg vissza indultam a barátomhoz.
Nem tudhatja meg, hogy ma Vele találkozom. Utálok előtte titkolózni, de ezt tényleg nem mondhatom el neki.
Semmi kedvem nincs vele találkozni azok után amik történtek, de megígértem neki.
Sajnos ez az én legnagyobb hibám. Ha valamit megígérek, addig nem nyugszok, míg be nem tartom.
És ezt Ő nagyon jól tudta...ki is használta.

Visszaérve láttam, hogy Zayn mellett ott ül egy kislány és beszélgetnek.
-Szia.- köszöntem mosolyogva a kislánynak, közben beférkőztem magam Zayn ölébe.
-Szia.- köszönt ő is, majd a szoknyájával babrált.
Kezemmel körbefontam Zayn nyakát és úgy ültem kényelmesen és néztem tovább a kislányt.
Körülbelül 8-9 éves lehetett.
Hosszú szőke haja, és barna szemei nagyon ismerősek voltak nekem.
Nagyon is hasonlított anyum húgának a kislányára és Adamra is.
Adam az unokaöcsém, ők Bradford-ban élnek.
-Natali a nevem. A bátyámat várom...ő mondta hogy ide leülhetek.
-Persze.
-Aranyos kislány nem igaz?- kérdezte Zayn, közben megsimogatta a hasam, és mosolyogva rám nézett.
Bólogattam, majd felálltam, mert a telefonom kiesett a zsebemből.
Lehajoltam a készülékért, aztán egy ismerős hangot hallottam meg.
"Natali gyere!"  A már túlságosan is ismerős hangra felkaptam a fejem a telefonomat meg a hátsó zsebembe csúsztattam. Ezt a hangot ezer közül is felismerném.

-Adam?- szóltam a sötét hajú, fültágítós unoka öcsém után.Egy pillanat. FÜLTÁGÍTÓ?!
-Zoé?- fordult meg ő is, majd közelebb jött és megölelt.
-Ti ismeritek egymást?- mutogatott Zayn össze vissza.
-Persze. Ő az unokaöcsém. Bradforban élnek. Tényleg mit kerestek itt?
-Anyuval pár hétre jöttünk csak. Ő most nálatok van és pakol én meg gondoltam elhozom Natalit egy kicsit. Ez a város 5 év alatt alig változott valamit. 
-Jah.-bólogattam, közben alaposan végig mértem.- Viszont te rengeteget változtál. Mégis mik ezek a tetoválások és a fültágító? Meg ezek a piercig-ek??
Soha sem szerette, ha anyáskodtam felette de nem tehetek róla. Mi szinte mindig együtt voltunk, míg el nem költöztek a városból Cece-vel - anya húga - egy állás miatt.
Adam már akkor is zűrös volt, és gondolom most is az. Voltak drogproblémái is.
Akkor is én  álltam mellette, mert csak én tudtam ezekről a dolgairól.Csak bennem bízott meg én meg persze nem árultam el, amit már bánok is. De akkor még nem nézett ki így.
5 évvel ezelőtt, mikor legutoljára láttam, csak a csuklóján volt egy kis tetoválás és semmi több.
-Nekünk mennünk kell. Anyu az előbb hívott. Sziasztok.- puszilta meg az arcom ,majd a kis Natali-val elindultak.
-Sziasztok.-köszöntünk egyszerre Zayn-nel.
-Mehetünk haza?
-Persze csak előbb nem eszünk valamit? Tudod az az alma nem volt laktató.-nevettem.
-Oké oké..út közben beszaladunk a Nando's-ba.
Bólogattam, majd kézen fogva az autóhoz indultunk.

***
-Két nagy hamburger jó lesz?- kérdezte, miközben leültünk az ablak melletti asztalhoz.
-Ühüm.
Leadta a pincérnek a rendelést és már csak a kaját vártuk.
Szólásra nyitottam számat, hogy megtörjem a csendet, mikor a telefonom rezegni kezdett, hogy sms-t kaptam anyától. Kíváncsian nyitottam meg az üzenetet.
" Kicsim. Cece és a gyerekek a városban vannak. Itt fognak lakni pár hétig és ma közös vacsorát tervezünk. Te és Zayn is legyetek itt. xxAnya. ui..mi még elbeszélgetünk nagylány!"
Vajon miről akarhat velem beszélni?-gondoltam magamban.
-Áh már tudom!- mondtam ki hangosan a gondolataimat.
Zayn elég furán nézett rám, ezért elkezdtem neki mondani.
-Nem szóltam anyának, hogy nálad maradok éjszakára. Ő abban a tudatban volt, hogy este hazamegyek. És most meg írta, hogy el fog velem beszélgetni. Egyébként este vacsizni megyünk hozzánk.-mosolyogtam.
-Aha..értem.
-Arra gondoltam, hogy Perrie és Harry is jöhetnének..szerinted?
-Hát ha nem zavarnak..akkor oké.
-Dehogy..anya úgy is meg akarná ismerni..tudod milyen kíváncsi.
Bólogatott és mosolygott.
Gyönyörű barna szemeiben elmélyedtem. Nagyon jól nézett ki.
Az arca borostás volt, és így még inkább vonzóbb. Az étteremben lévő nők meg is bámulták őt.
jelezve, hogy az enyém, magamhoz húztam és megcsókoltam, amit rögtön viszonzott is.
A pincér megköszörülte a torkát, jelezve hogy megérkezett a rendelés.
Vissza ültem a székre és zavaromban az ablakon bámultam kifele rákvörös fejjel.
Mikor végre elment visszapillantottam Zayn-re, aki szintén vörös volt..de nem attól amitől én is. 
Ő a visszafojtott nevetéstől lett vörös.
-Együnk inkább.- nevettem el magam én is.
Kezembe vettem a hamburgert és enni kezdtem. 
Evés közben az órámra pillantottam, hogy megnézzem mennyi az idő.
Még csak két óra szóval van még időm.
Egyikünk sem szólt semmit, hisz mind ketten farkas éhesek voltunk. 
10 perc alatt elfogyasztottuk a finomságot, majd haza indultunk hozzánk.

***
Megérkezve a házunkhoz láttam egy fehér autót parkolni. 
Gondolom a nénikém Cece autója az.
kikapcsoltam az övemet, majd kiszálltam Zayn kocsijából.
Ő is követte a példám. Megfogta a kezem és teljesen a bejáratig kísért, majd mikor oda értünk megcsókolt.
-Csak mert ott nem tudtuk teljesen befejezni.- motyogta a számba.
Elmosolyodtam, majd kinyitottam a bejárati ajtót.
Mind a ketten bementünk és anyát pillanthattuk meg.
Nem tűnt túl boldognak.
-Gyertek!- fogott meg minket a karunknál és a nappaliba ráncigát.
-Mi van már?
-Az van kisasszony!-fújta ki a levegőt.- Hogy mi most beszélni fogunk!
Leültünk mind a ketten a kanapéra és úgy figyeltük anyámat.
Szeretem őt meg minden, de muszáj pont előtte megalázni? 
-Tegnap miért nem jöttél haza? Tudod mennyire aggódtam miattad? Hívtalak is de nem vetted fel!
-Velem volt. Vacsorázni voltunk és későn értünk haza ezért nálam aludt.
-Anya.- álltam fel.- Ne aggódj. Nem voltam rossz kezekben.-vetettem egy pillantást Zayn-re.
-Rendben...de máskor értesíts engem is.- ölelte át a derekam egyik kezével.
Húha. Ezt még meg is úsztuk egy kis szidással. Ha ennyitől kiborul, akkor mi lesz ha elmondom neki, hogy nagymama lesz? Jobb előre felkészülni.
Kicsit körül néztem a lakásban. Adam-at és Cece-t kerestem, de sehol sem láttam őket.
Lehet elmentek  valahová- gondoltam magamban.
-Anya. Este Perrie Zayn húga és Harry is csatlakozhatna a vacsorához?
-Persze.-mosolygott.-Meg szeretném ismerni a barátaidat.- kacsintott, majd a konyhába indult.
Visszaültem Zayn mellé a kanapéra és fejemet a vállán pihentettem.
-Nekem most mennem kell.- mondta, majd belepuszilt a hajamba.
-Rendben.
Felálltunk mind a ketten és az ajtóhoz kísértem.
Még jól is jött, hogy elment, mert így legalább nem kell magyarázkodnom.
-Szia.- pusziltam meg a száján. Miután elment és hallottam a kocsit is beindulni bezártam magam mögött az ajtót. Az óra már fél hármat mutatott.
-Anya! Elmegyek. Majd jövök nem soká!- üvöltöttem és választ nem várva csuktam be az ajtót magam mögött. Tudom hogy ezzel az anyámat az őrületbe kergetem, de nem szeretnék neki magyarázkodni.
Nem akarom hogy megtudja, hogy a volt pasimmal találkozom. Eddig sem bírta Max-ot annyira..még jó, hogy amikor elrabolt minket Jeni-vel nem tartózkodott itthon és nem tudott erről az egész dologról.
Különben most sehová sem engedne el kísérő nélkül. Talán még egy testőrt is képes lenne felfogadni mellém.

A buszmegállóban -mivel busszal megyek hozzá- a telefonom csengésére lettem figyelmes.
Tudtam, hogy Jeni hív, mert neki külön csengőhangot állítottam be. Talán hülyén hangzik és az emberek is hülyének néztek a megállóban, mert a csengőhangom nem más, mint  Jeni hangja, amint éppen ezt mondja "Hívlak te hülye! Vedd fel!" Neki is ez a csengőhangja,mikor én hívom csak akkor éppen én mondom ezt neki. Gyorsan a zsebembe nyúltam és felvettem a telefont.
-Na végre hogy felvetted.- hallottam jeni hangját a vonal másik végéről.- Ma ráérsz?
Hihetetlen...mindenkinek ma kellek?
-Sajna ma nem. De holnap elmondok mindent. Most le kell tennem szia.
-Okés oké szia. De ugye nem valami hülyeséget csináltál?
-Dehogy..-mondtam, majd letettem.
igazából hazudtam. Tényleg elég nagy hülyeséget csinálok azzal, hogy elmegyek Max-hoz.
De ki tudja mi fog ebből kisülni?! Lehet hogy jó.
Próbáltam a pozitív oldalát nézni ennek az egésznek.
5 perc várakozás után megérkezett a busz, amire elsőnek szálltam fel.
Nem volt túl sok ember rajta, így kaphattam egy kényelmes ülőhelyet. 

***
A busz majdnem annál a szállodánál tett ki ahol Max lakik már elég rég óta. Úgy volt, hogy oda költözök én is, de aztán már nem voltunk annyira jóban így inkább maradtam otthon. Persze még akkor is együtt voltunk, de szerintem csak megszokásból. Az utolsó egy évünk úgy telt el, hogy alig voltunk együtt ÚGY. 
2 perc vissza gyaloglás után megérkeztem oda. Bementem a szálloda ajtaján. Elég rég jártam itt és  fura volt ide vissza jönni.
A lifthez sétáltam, majd a hármas gombot nyomtam meg rajta.
Hamar a harmadik emeletre értem. A 110-es szobához érve bekopogtam az ajtón.
-Pontos vagy, mint mindig.- nyitott ajtót, közben vigyorgott.
-Nem jó pofizni jöttem.- mentem beljebb, majd leültem az asztalhoz.
A táskámat a székre akasztottam és vártam.
Bezárta az ajtót utána csatlakozott és leült velem szembe.
-Kérsz valamit inni?
-Nem kösz. -mondtam, majd vártam hogy végre elkezdjen beszélni.
-Először is.- köszörülte meg a torkát.- Sajnálom.
-Oh.-mondtam és lenéztem a telefonomra, amit az asztalra tettem.
                                   
-Figyelj..béküljünk ki. Ezt már nem bírom. Fer-rel is megromlott a viszonyom és egyedül tudod milyen szar?
Legalább csak beszéljünk néha, vagy nem is tudom. Egyedül vagyok mint a kisujjam.
Egy pillanatra még meg is sajnáltam és már mondtam volna, hogy "oké nincs gond" de aztán eszméltem.
Lehet csak át akar vágni.
-Max. Ha te is azzal jössz, hogy vissza akarsz szerezni úgy mint James, akkor szerintem el is megyek. Úgysem hagyom ott Zayn-t. És sajnálom, de már nem tudok benned bízni. Azok után, hogy elraboltál és még meg is ütöttél...félelmetes vagy és...és félek tőled.
Utolsó mondatom hallatán elsápadt és az ablakhoz ment, majd kinyitotta azt.
Megfordultam a széken, őt néztem.
-Te tényleg...tényleg félsz tőlem?
Látszott rajta, hogy nincs valami jól. Bőre fal fehér lett. Ilyet még soha sem mondtam neki. Soha nem mondtam hogy félek tőle, mert nem volt rá okom. Mindig is gyengéd és védelmező volt velem szemben, de most megváltozott. Már ő sem a régi, ahogy én sem.
-Figyelj.- álltam fel és oda mentem hozzá.- Ezt zárjuk le kettőnk között. Rendben? 
A homlokán izzadságcseppek jelentek meg, látszott rajta hogy nagyon melege van, amit nem is csodálok. 
Hatalmas itt a hőség.
-Bocs de ezt muszáj.-mondta és levette magáról a pólóját.
Látszott kidolgozott felsőteste, amin egy pillanatra megakadt a szemem. Nagyot nyeltem, inkább lenéztem  a földre.
-M-most inkább megyek.- hátráltam tőle egy kicsit.
-Várj!- közeledett felém, utána magához szorított és megölelt.
                                               
Nem értem miért, tényleg nem értem, de valahogy jól esett az ölelése és viszonoztam. Kezem a derekára csúszott, majd összekulcsoltam azokat.
Szuszogását érezni lehetett a nyakamon. Jó volt. Abban a néhány másodpercben tényleg nem tudom mi ütött belém. Úgy jövök ide, hogy " na most lezárok vele mindent és felejtsen el" most meg itt ölelkezünk mint holmi szerelmesek.
-Ne haragudj- kezem mellkasára tettem és eltoltam magamtól.
-Te ne haragudj..nem tudom mi ütött belém.- hajtotta le fejét. 
-most megyek szia.- rohantam ki az ajtón.
Becsaptam magam mögött, utána a lifthez siettem. Türelmetlenül nyomkodtam a hívó gombot, minél előbb el akartam onnan tűnni. Nem tudom, hogy fogom ezt magamban tartani és nem elmondani Zayn-nek, de egy biztos, Jeni-nek elmondom, különben megőrülök...

ui.: szerintetek ugyan arról az Adam-ről van szó, akivel Perrie is járt? Ha összegyűlik a 10 komi és a 15 tetszik, akkor kiderül :)) és szerintetek mi lesz Max-al és Zoé-val? És még egyszer köszönöm a 61 feliratkozót. 









30 megjegyzés:

  1. Jól sikerült mint a többi! Remélem hamar össze jön a sok komi, és tetszik! Várom már a kövit. <3 ;) nagyon szupi lett
    xxGréta

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik <3 mint az összes ;)remélem nemsokára 69 lesz :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi <3 én is remélem hogy Harry velem lesz és meg lesz a 69 :3

      Törlés
  3. Nagyon jó lett mint az összes szóval siess :) VÁRJUK a övit... :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszett ez a rész is.Már várom a kövit.:)

    VálaszTörlés
  5. haha:D hercegnő megint tökéleteset írtál:)<33
    nagyon nagyon ügyes vagy:$ siess a kövivel<3
    Love you<3
    xx.Panni:)

    VálaszTörlés
  6. Eszméletlen lett :DD a világ legjobb blogja :)) nehragudj, hogy névtelenül írok, de feltörték a gmail fiókomat, és még nem volt időm újat csinálni.... meg kedvem se :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm.. azért nem a világ legjobb blogja sőt szerintem egyáltalán nem jó..de lényeg nektek tetszik :)

      Törlés
  7. kurva jo blog. remelem, hogy soha ne hagyod abba. a legnagyobb rajongoja a blognak :***** sokcsok:***

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!! egyszer sajna úgy is véget ér :// de az nem most lesz ;)
      puszi *Malik

      Törlés
  8. Imádom... Tényleg szuperül irsz... Nm lehet megunni... <3333

    VálaszTörlés
  9. nagyon jó!!!:) SIESS ♥

    VálaszTörlés
  10. Nee!!! Ennek sose legyen vége! Nem akarom, nem, nem!!!! :D xd

    VálaszTörlés
  11. Huuu! :D Nagyon jó lett! Imádom *---* Tényleg, tiszta jó! :D Nagyon ügyes vagy :)
    Siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés