2013. szeptember 15., vasárnap

26.-rész

Itt a 26.rész :) Következő nem tudom mikor lesz, mivel suli és nekem tanulnom kell :/ 13 komi és 17 pipa után megpróbálom hozni. Próbálok vele igyekezni.Mivel Niall születésnapja tegnapelőtt volt, ezért egy extra hosszú, de tényleg nagyon hosszú résszel készültem nektek :) De nem is fecsegek többet, jó olvasást. / Csatlakozzatok a csoportba https://www.facebook.com/groups/587834164584617/ /


*Adam szemszöge*
Minden jól ment, és már majdnem újra megcsókoltam Perrie-t, mikor a bátyja megjelent és mindent elrontott. Lassan megfordultunk mind ketten, és Zayn-nel találtuk szembe magunkat.
Szemében égett a düh, arcán meglepettség látszódott.
Bevallom, nem csípem a csávót és nem igazán örülök, hogy az unoka tesómmal kavar.
-Mi a francot műveltek ti itt?- kérdezte fogat csikorgatva.
-Nem látod?- válaszoltam egy grimasszal az arcomon, majd fordultam volna háttal neki, de megragadott, és a falnak nyomott.
-Hogy mertél a húgomhoz érni?- rántott egyet rajtam.
-Engedj már el te állat!- löktem le magamról, majd Perrie-re néztem, aki könnyes szemekkel állt, és nézett minket.
Odamentem hozzá és átöleltem. 
Zayn furán nézett mind a kettőnkre, furcsállta, hogy a húga engem ölelt meg és nem őt.

*Zayn szemszöge*
Most mi van? A húgom rám haragszik, csak mert nem hagyom hogy egy ismeretlennel csókolózzon?!
Pláne az a kis köcsög még fogdosta is..és ezt mind hagyta?
Nem csak az lepett meg, hogy csókolták volna meg egymást, mikor kimentem, hanem az, hogy Perrie úgy bújt hozzá, mintha már rég ismernék egymást.
-Most boldog vagy te állat?! Megrémítetted a saját húgod. Csodálkozol, hogy eddig nem is érdeklődött irántad?-forgatta szemeit.
Mi van?! Én ezt már tényleg nem értem..ő honnan tud arról, hogy mi mióta nem találkoztunk?
-Jobban jársz ha eldugulsz.-mentem oda Perrie-hez, közben ellöktem őt tőle, majd próbáltam átölelni, de eltolt magától utána vissza bement.
Az ajtóra pillantottam, ahol ott állt Zoé is mit sem sejtve az előbb történtekről.
-Perrie-nek mi baja van?- nézett vissza furcsállva. 
-Nem érdekes.- ráztam meg a fejem.
-Oké..Adam, megismerkedtél a barátommal és a húgával, míg idekint voltatok?- jött oda mellém és belém karolt.
-Hogyne.- nézett rám undorral a  szemében Viszonoztam a "kedves" gesztust..- Most inkább megyek.- mondta, majd bement a házba és ahogy láttam a szobájába ment fel.
-Mi baja?- jött elém és rám nézett.
Rántottam vállat- Menjünk inkább be.-ajánlottam, majd derekát körbefonva visszamentünk a többiekhez.

-Natali és Adam hol vannak?- hallottam Cece egyre erősödő hangját, amint a konyhából jött hozzánk a nappaliba kezében egy nagy tál pattogatott kukoricával.
Harry és a húgom, -aki még mindig nyomja a sértődött szerepét- velünk szemben ülnek a kanapén.
'Még mindig nem értem, mi közük van egymáshoz azzal az Adam-mel, de úgy látom, ha hazamegyünk, el kell vele beszélgetnem. Egyáltalán nem szimpatikus a csávó. Azok a tetoválások és a fültágítóról ne is beszéljünk.
Inkább legyen együtt a nőcsábász haverommal, mint a drogos gyerekkel, aki odakint is tuti füves cigit szívott.
Nem akarom, hogy a  húgom rossz társaságba keveredjen.'gondoltam magamban, miközben karomat átlendítettem Zoé vállán.'
Nem sokkal később a telefonom rezgésére lettem figyelmes.
A bal kezemmel kezdtem kotorászni a zsebemben, mire végre előhalásztam a telefonomat.
Egy sms-em érkezett Louis-tól.
"Haver. Holnap lesz Nialler születésnapja és arra gondoltam hogy...izé :D Tartsuk nálad. Vagyis csak akkor ha beleegyezel. Ígérem nem lesz semmi és nem fogok úgy berúgni mint a múltkor.Na benne vagy?
UI.: most nem lesznek farkak rajzolva a hűtődre ígérem. xxLouis."
Az sms-t olvasva elnevettem magam. Az őrült haverom és a másik három szintén dilis haverom a házamban akar tartani egy bulit? Vagy is csak kettő, mert gondolom Niall nem tud erről.
-Mi az?- kérdezte Zoé, miközben a telefonomat nézte.
-Niall-nek szülinapja lesz és a srácok nálam akarják tartani.
-Na..- fordult felém lelkesen- Az jó. És bele mész?  Mert akkor felhívom Jeni-t is és vennem kellesz valamit neki.- mosolygott, kezét összekulcsolta az enyémmel.
Kis gondolkodás után belementem a tényleg de tényleg nagyon őrült ötletbe.
-Jó..legyen.- hajoltam oda a füléhez.- De akkor indulni kéne  megtervezni a bulit.-suttogtam, hogy ne hallják, habár mindenki elvolt foglalva az igencsak érdekes filmmel, amit  Cece tett be pár perccel ezelőtt.
Az igazat megvallva nem volt sok kedvem tovább ott maradni. Elég kellemetlenül éreztem magam.
Cece egész idő alatt engem méregetett a szemével, és a vacsora után át is öltözött egy sokkal kivágottabb felsőbe de még ez nem elég. Mikor Zoé elment a mosdóba, Cece igen csak mosolygott rám, de ezt nem akarom neki elmondani, hogy az este során flörtölt velem a saját nagynénje.

-Indulhatunk?- kérdeztem Harry-éket, amint beszálltak ők is az autó hátsó ülésére.
Még meg vártuk, hogy vége legyen a filmnek, aztán indultunk haza. Cece megint csak  rajtam pihentette a szemit, még jó, hogy Zoé és a többiek ezt nem vették észre. Remélem többet nem fogok találkozni ezzel a nővel.
-Persze. Zoé nem jön? Meg kéne tervezni ezt-azt a szülinapi bulira. Torta stb..és ez olyan csajos dolog..szerintem.- nézett a húgomra.
Mondtam volna, hogy ő is jön, de akkor szakított félbe.
-Már itt is vagyok, csak szóltam anyámnak, hogy ne aggódjon.- csatolta be az  övét, majd egy puszit nyomott az arcomra.
-Ezt miért kaptam?- indítottam el a motort, a gázra taposva elhagytuk a házat.
-Mert szeretlek és mert egy légkörben tudtál maradni Cece nénikémmel. Tudom, hogy milyen idegesítő.
"De még mennyire"- mondtam alig hallhatóan.
Az út csendesen telt, már mindannyian fáradtak voltunk.
Perrie és Harry hátul csendben beszélgettek valamiről, míg én vezettem, Zoé pedig a telefonjával játszott.

A lakásomhoz érve leállítottam a motort, majd hátraszóltam a húgomnak-aki elszunyókált- hogy itthon vagyunk.
Kiszálltunk az autóból, lezártam utána a házkulcsom után kezdtem matatni a zsebemben.
Belépve  a nappaliba, letettem Zoé táskáját, amibe hozott ruhát a földre, majd levettem a zakómat és felmentem a szobámba.
Ez az este épp elég volt. El is fáradtam, és az agyamra is ment Cece folytonos bámulása.
Kezemet a a tarkómra tettem, szememet lehunytam.
Az ajtó nyitódására pattantak ki szemeim és a beszűrődő fényre.
-Zayn elmegyek és lezuhanyzok rendben?
-És mi lenne ha...-álltam fel az ágyról.- Ha mondjuk te meg én..-öleltem át hátulról, fejemet vállán pihentettem, közben apró puszikat nyomtam arcára.
Kezét megfogtam és a fürdőszobámba húztam.
-Zayn..-fonta össze maga előtt karjait.
-Mi az?- vettem le a nadrágomat és a felsőmet, amiket a szennyes tartóba dobtam.

*Zoé szemszöge*
Értettem Zayn célzását. Velem akar fürdeni.
Amint levette a pólóját, megakadt kidolgozott felsőtestén a szemem.
Alsó ajkaimba harapva mentem bele az ötletébe.
-Ahj.. rendben.- mondtam, majd vetkőzni kezdtem.
Mindig, mindenki előtt szégyenlős voltam, de Zayn előtt valahogy sosem. Előtte meg mertem nyílni, előtte nem szégyelltem magam. Ő mindig is éreztette velem, hogy elfogad olyannak, amilyen vagyok és nem zavarja a kis testi hibám.
Míg öltöztünk, és megszabadítottuk magunkat a ruháktól, Zayn   közben megengedte a kádba a vizet.
Én nyomtam bele a kókuszos illatú habfürdőből, amitől a víz tiszta hab lett. Talán túlságosan is sok a hab.
A kezemmel megnéztem a víz hőmérsékletét, hogy nehogy túl meleg legyen.
-Ez tökéletes.- tapsoltam, majd beleszálltam.
-Óvatosan. Nehogy meg üsd magad.
Zayn lassan beszállt mellém, majd közeledett és gyengéden megcsókolt.
Minden csupa hab. Én is, ő is, de ezt a pillanatot semmi sem ronthatja el.
Nyelvünk vad táncot jártak, csak akkor szakadtunk el egymástól, mikor levegőért kapkodtunk.
Hátradőlt a csempének engem pedig az ölébe húzott. Háttal voltam neki.
Fejemet a vállának dűtöttem, ujjaimat pedig összefontam az övéivel.
Szememet lehunyva relaxáltam, beszippantottam a kókusz illatát.
-Holnap ez a buli hogy legyen?- törte meg a csendet.
-Hát szerintem kéne egy torta..torta nélkül nincs szülinap.- mondtam még mindig csukott szemmel.
-Jah..akkor azt holnap reggel csináltatunk majd, az emberekről Louis gondoskodik, a díszítést el intézed Perrie-vel?
-Persze. És mit fogsz csinálni te?- fordultam vele szembe.
-Hát én...aludni fogok.- tett egy kis baot az orrom hegyére.
-Na persze..csak szeretnéd.- tettem egy jó nagy adag habot a hajára, incselkedtem vele.
-Hé. A hajamat ne.- mutatott rám mutató ujjával, mire én beleborzoltam, így még kócosabb és persze habosabb lett.
A tarkómnál fogva magához húzott, és szenvedélyesen megcsókolt, majd az ölébe ültetett.
Fenekemnél éreztem dudorodó férfiasságát, de akármennyire is akartam őt, most nem szabad.
-Zayn..Zayn várj. Nem lehet.
-Oké- emelte fel  a kezét.- Szerintem inkább menjünk és tervezgessünk.
Bólogattam. Hangjában hallani lehetett, hogy izgatott, szeme a vágytól elsötétedett.
Tetszett, hogy ezt váltom ki belőle.
Egy önelégült vigyorral az arcomon álltam fel, a törülközőt magam köré csavarva szálltam ki a kádból.
A szobába mentem és a pizsamám után kutakodtam a táskámban.
Felvettem a kinyúlt fekete pólót és egy rövid nadrágot.
Hallottam a fürdőből, ahogy Zayn szitkozódik, közben pedig öltözik.
Az ajtón kilépve nagyot sóhajtott, majd rám figyelt.
-Látod? Basszus már az érintéseddel ezt váltod ki belőlem.- célzott a már-már ágaskodó szervére.
-Oh..majd máskor.- mentem oda és átöleltem, majd kezénél fogva az ágyhoz húztam.-Most inkább aludjunk.
A takarót magamra húztam mivel a levegő eléggé lehült és egy kicsit fáztam.
-Nem írsz Louis-nak egy sms-t? Addig én is írok Jeni-nek.
-Oké.- nyúlt a telefonjáért.
Én is elvettem az éjjeli szekrényről a telefonomat, majd az üzenetekbe mentem és az 'új üzenet írása'-ra.
"Holnap lesz Niall születésnapja és csinálunk neki egy bulit. Holnap gyere reggel és veszünk neki valamit. xxZoé"
Az üzenet elküldve. Nyugodt szívvel zártam le a telefonomat és tettem vissza az éjjelire.
Zayn is végzett az írásával, majd ő is úgy tett ahogyan én.

Reggel  a beszűrődő fényre, és a madarak nyugtató csiripelésére ébredtem..egyedül.
Szemeimmel Zayn-t kezdtem keresgélni a szobában, sehol semmi. Felálltam az ágyról és a fürdő felé indultam, ott sincs senki.
Felhúztam a mamuszomat, majd kiléptem a szobából. Perrie szobája is tárva nyit van.
A konyhából hangokat hallottam, ezért oda indultam el, és lám, mindenki lent van.
Perrie a tévé előtt, Zayn pedig a pultnál telefonozik.
-Jó reggelt.-ültem le a pultra.
-Szia!-fordult meg egy pillanatra Perrie, majd tovább nézte a reggeli rajzfilmet.
-Harry hol van és mennyi az idő?- kérdeztem, miközben nyúltam a vajas dobozért csinálnni magamnak egy szendvicset.
-Harry elment Louis-hoz és Liam-hez meghívni néhány embert és már lassan 9 óra.-emelte szájához a csésze kávéját.
Felálltam a pulttól és a hűtőhöz mentem kivenni az ásványvizemet, ami este tettem bele.
-Visszamegyek a telefonomért.-mondtam, majd a szobába indultam fel az emeletre.
Még jó, hogy visszajöttem érte, mert volt egy nem fogadott hívásom és egy sms-em Jeni-től, amelyben azt írta meg, hogy 10-re ide jön.
Beletettem a telefont a nadrágom zsebébe, majd visszaindultam a többiekhez.
A lépcső közepéhez érve olyat hallottam, amit talán nem kellett volna.
Perrie és Zayn beszélgettek valamiről, nem hallottam rendesen hogy miről, ezért lejjebb mentem pár fokot.
Tudom, a hallgatózás nem szép dolog, de nagyon kíváncsi természetű vagyok és nem bírtam ki.
-Mikor akarod neki elmondani, hogy Liam meghívta Hope-ot is a bulira?
Mi van? Ki az a Hope és miért kéne nekem elmondania hogy ő is jön?
Na most már tényleg nagyon kíváncsi vagyok, tovább hallgatóztam.
-Nem tudom- vett egy nagy levegőt- talán majd az este folyamán, mikor már mindenki megérkezett. Vagy mit tudom én, Perrie hagyjál már!- csapott idegesen az asztalra, az én irányomba kezdett lépkedni.
Gyorsan visszafordultam és a lépcső tetejére rohantam, majd le indultam, hogy úgy tűnjön most jövök a szobából.
-Épp téged mentelek megnézni.- mosolygott rám.
"Én meg most ideges vagyok rád, mivel titkolózol"-gondoltam magamban.
Bambán vigyorogni kezdtem utána vissza mentem és ledobtam magam a kanapéra.
Mivel már Perrie nem nézte a tévét, hanem elment a földszinti fürdőszobába, kezembe vettem a távirányítót, és az egyik zenecsatornára vittem. Épp a kedvenc számomat adták, a Paramore-t. Egyszerűen imádom őket, és minden álmom elmenni egyik koncertjükre.
-Szereted ezt a csapatot?- ült le mellém Zayn, kezét átlendítette a vállamon.
-Igen. Kedvenceim.
-Én nem nagyon szeretem az ilyen típusú zenét. Én inkább Bruno Mars-ért rajongok.
-Őt én is...-mondatomat a csengő szakította félbe.
Felálltam kényelmes ülőhelyzetemből, hogy ajtót nyissak. Jeni állt ott.
Gondoltam hogy ő az, de még túl korán van.
-Szia. Azt írtad 10-re jössz. Ha mondtad volna, hogy hamarabb jössz, elkészültem volna.- néztem végig a kinyúlt és fakó fekete felsőmön.
-Szia. Hamarabb jöttem, mert hát ugye ma lesz a születésnapja és még mindent el kell intézni, torta díszlet stb.- mutatta az ujjain.- És tényleg öltözz át, mert ez a felső nem illik a nadrágodhoz.- jött belljebb, majd leült a kanapéra Zayn mellé.
Idő közben megérkezett közén Perrie is, aki már fel volt öltözve. Szőke haja a feje tetején volt felfogva egy kócos kontyba, rózsaszín mintás felsőt viselt egy fekete farmerrel.
-Szia. Mi még nem ismerjük egymást Perrie vagyok Zayn tesója.
-Hali. Jeni vagyok Zoé legjobb barátja.- mutatkoztak be egymásnak.
-Csajok!-állt fel Zayn- Szerintem kezdjük el tervezni az estét. Zoé Jeni ti menjetek tortát intézni, addig én és Perrie elmegyünk megvenni a díszítéshez valókat.
-Igenis főnök.- hülyéskedett Jeni.
-Okl. Megyek és felöltözök.
Felmentem a szobába és öltözködni kezdtem.
A táskámból elővettem a piros kockás ingemet, meg a farmeremet. A hajamat egy laza copfba fogtam és egy halvány sminket varázsoltam magamra.
A telefonomat, pénzt és a lakáskulcsomat beletettem a táskámba és már készen is voltam.

Odalent Jeni már várt rám a többiekkel együtt. Idő közben megérkezett Harry is Liam-mel és Louis-val.
-Sziasztok.- köszöntem oda nekik.
-Szia.- köszöntek nekem egyszerre.
-Mehetünk megvenni a piákat meg kaját?- kérdezte Liam Harry-re nézve.
A fiú bólintott, majd mind a hárman kimentek és elszáguldottak Liam autójával.
-Harry azt mondta, hogy ti menjetek az ő autójával. Jeni tudsz vezetni ugye?
-Igen Zayn tudok. Mi akkor megyünk is, gyere Zoé.-fogta meg a karom és kifelé húzott az ajtón.
Mi ütött ebbe a lányba? Hova ez a nagy sietség?
A kulcsok már nála voltak. Felnyitotta a fekete Range Rovert, majd indultunk a közeli cukrászdába megcsináltatni a szülinapos tortáját.
-Döntöttem.-szólalt meg a nagy csendből 10 perc utazás után.
-Miről is?
-James ma holnap utazik és vele megyek én is.
-Hogy mi van?- fordultam felé hirtelen.-De-de te nem mehetsz el. Jeni ne butáskodj már!
-De vele fogok menni. Zoé ezt már eldöntöttem...Niall-lel sem jó a kapcsolatunk. Nem működik ez kettőnk között.
-Micsoda? De azt mondtad tegnap, hogy jó minden és boldogok vagytok.
-Nem igaz. Csak azért mondtam, hogy ne aggódj. Tudom szemétség meg minden, de azt hiszem szakítok vele.- állította le a motort mert megérkeztünk a cukrászdába.
Ez a csaj nem normális. Pont a születésnapján akar vele szakítani? Majd teszek én arról, hogy ne szakítsanak. Niall a barátom, ahogy Jeni is és ők összetartoznak. És azt sem fogom engedni, hogy elmenjen James-szel vissza Amerikába. Na azt már nem.
-Jó napot.-köszöntünk az eladónak.
-Jó napot. Miben segíthetek?
-Egy tortát szeretnénk rendelni még  ma estére ha lehetséges.
-Persze. És milyenre gondoltak?
Jenivel elmondtuk az információt, és hogy mi legyen ráírva.
Majd kifizettük az árát utána Zayn lakására indultunk vissza.

-Na sikerült elintézni?- kérdezte Harry miközben és a másik két sráccal pakolták az italokat és a söröket.
-Persze. Zayn-ék még nem jöttek?
-Még nem, de hívott, hogy nem soká jönnek ők is.
Bementünk mind annyian a házba, a fiúk letették a földre a ládányi söröket, majd leültek a kanapéra.
Azt vettem észre, hogy Louis le sem veszi a szemét a barátnőmről.
Már akkor is rajta legeltette, mikor először találkoztak. Kedvelem Louis-t és ő is a barátom, de Jeni foglalt.
Bementem a konyhába egy pohár vízért, majd mikor visszaértem láttam az ablakon a fekete terepjárót.
Megjöttek Zayn-ék is. Perrie egy hatalmas szatyorral a kezében szállt ki a kocsiból, és jött be a házba.
Zayn is követte őt.
Kezében egy szatyor volt, amiben a díszek voltak.
-Akkor kezdjük.- tapsolt egyet Louis.
-Niall-t távol kell tartani. Megyek és lefoglalom valamivel.- mondta Liam.- Megyek sziasztok. Akkor este jövünk.- intett egyet a kezével utána kimet a bejárati ajtón az autójához és elment.
Én és a két lány a díszekért mentünk, míg a Harry és Louis hívogatták a barátaikat.
Zayn a kaja felelős volt. Ő csinálta a szendvicseket.
Még mindig idegesített és gondolkodtatott az amit kb. egy órával ez előtt hallottam. Vajon ki az a Hope és miért nem szólt nekem róla előbb? De sebaj, majd ma este megtudok úgyis mindent..remélem.
A díszítés legalább eltereli egy kis időre a gondolataimat.
-Fújom a lufikat.-mondtam, miközben kivettem egy zacskó "Happy Birthday" feliratú lufit a szatyorból.
A másik két lány Jeni és Perrie is díszítettek, úgy látom kezdenek összebarátkozni.

5 óra múlva minden kész volt. A helység party-ra felkészült, kaja is meg van, és a meghívottak is hamarosan jönnek. Remélem itt lesz az a Hope is, mert már felrobbanok a kíváncsiságtól.
Mivel nem hoztam semmi ruhát magammal az estére, ezért hazamentem én is és Jeni is.
-Zayn. Fél óra és itt vagyunk.- nyomtam egy puszit az arcára, majd elindultunk Jeni-vel hozzám.
Gyalog mentünk haza, útközben nem szóltunk semmit, mert siettünk.
20 perc után végre hazaértünk. Előkotorásztam a táskám mélyéről a kulcsaimat, majd kinyitottam az ajtót.
Azonnal a szobámba tartottunk. A party 1 óra múlva kezdődik, és Jeni-nek már nem volt ideje hazamenni, ezért én adok neki ruhát az estére.
-Ez jó lesz?- kérdeztem egy koktél ruhát lengetve a kezemben.
-Persze.- mondta kedvtelenül.
-Oké.-adtam oda neki a ruhát.
Magamnak is kivettem egy ahhoz hasonlót, utána öltözködni kezdtünk mind a ketten.
Remélem be nő a feje lágy és nem fogja dobni Niall-t a születésnapján.
Bementem a mosdóba egy sminket feldobni az arcomra. Pár perc múlva Jeni is megjelent mellettem és ő is sminkelni kezdte magát.

-Indulhatunk?-kérdeztem a cipőmet húzva.
-Persze.
Még mind a ketten megigazítottunk magunkat a tükörbet, aztán indultunk mert a taxi már várt minket.
Lediktáltuk a sofőrnek a címet hogy hova vigyen, majd előre fizettünk.
10 perc alatt ott is voltunk a helyszínen.
Néhány autó a ház mögött, illetve a ház előtt parkolt.
Kiszálltunk a kocsiból, majd az ajtóhoz mentünk. A zene már szólt, de csak halkan.
A bejutáshoz a kulcsot használtam amit Zayn adott nekem.
Mikor végre ki tudtam nyitni, bementünk és levettük a kabátunkat.
Voltak a házban számomra ismeretlenek és néhány ismerős is. Valaki már berúgott, néhány fiatal pedig egymás szájában van elfoglalva.
Jeni fogta magát és leült, én Zayn-hez mentem.
-Sziasztok.-köszöntem nekik.- Niall és Liam még nem érkeztek meg?
-Liam most hívott, hogy 5 perc és itt vannak. Szerintem elkéne bújni vagy nem is tudom. Aztán mikor belép az ajtón felkiáltani mindenkinek hogy "meglepetés!!"-hadarta el a tervét.
-Oké. Jó ötlet.
-Intézkedem.- puszilt meg a számon utána kikapcsolta a zenét, poharát letette az asztalra.
-Hé mindenki! Bújjunk el Niall mindjárt megérkezik!
A többség a kanapé mögé bújt, néhányan a konyhába mentek, ahogyan én is és Zayn is.
Perrie megvárta míg mindenki talál magának helyet, majd lekapcsolta a világítást és ő is "elrejtőzött"

*Niall szemszöge*
Liam egész nap a nyomomban volt, és  alig akart kiengedni a házból.
Nem értettem hogy mi baja és hogy miért nem akarja hogy eljöjjek Zayn-hez, de most itt vagyunk.
Hirtelen megenyhült a szíve és 6 óra tájékában eljöhettem a barátomhoz.
A háza előtt parkolt néhány autó, de a lakásban korom sötétség.
-Lehet nincsenek itthon.-mondtam Liam-nek.
-Dehogynem. Hidd el itthon van, csak.....csak alszik.-nevetett, majd kinyitotta sz ajtót.
Belépve a nappaliba alig lehetett látni valamit, ám hirtelen felkapcsolódott a villany és egy csomóan
" Boldog szülinapot"-ot kiabáltak. Nagyon meglepődtem, de jól esett, hogy gondoltak rám a szülinapomon.

Most csak ennyi jutott eszembe. Kövi részt megpróbálom hozni a 13 komi és 17 pipa után :) Remélem tetszett. 









38 megjegyzés:

  1. és mivan Zoé babájával? Róla nem nagyon van szó.
    amugy nagyon szupi lett. És 1. komizó! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még nincs Zoé babája.
      örülök hogy tetszett :)

      Törlés
  2. Nagyon jóó! :) Imádom *----* Egyébként egyre szimpibb minden szereplő, nem tudom, hogy csinálod, vagyis kivéve Jenny-t, tőle kicsit szemétség, hogy elhúz Amerikába + Niallel a szakítást a szülinapján akarja..hát mindegy, szerintem nem fogja megtenni :)Legalábbis remélem :) Ügyes vagy! *---* Szuper lett :) Tényleg, nagyon jó, és tök jó, hogy ilyen hosszú lett! :) Siess a kövivel! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök hogy tetszett :) és annak is örülök hogy minden szereplő kezd egyre szimpatikusabb lenni..hát még én sem tudom hogy megteszi e Jenny Niall-lel, de reméljük nem :D Sietek vele ;)

      Törlés
  3. nagyon nagyon hiperszuperül jóóó!!!!!!!!!!!!!!! vároooom a kövit!!!!!!!!!!!!!! :D <3

    VálaszTörlés
  4. Egyszerűen faxa! Erre nincs más szó! :P
    Pusszaaa

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jo! Imadom az osszes reszt *_* Koviii

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jo vagy! :* Csak igy tovabb <3

    VálaszTörlés
  7. Mikor lesz kovi resz? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 13 komi 17 pipa utan :) muszáj valami velemenyeket kapjak mert igen kifogytak a velemeny nyilvanitasbol :c a 76 feliratkozombol mindossze 5-8-an komiznak rendszeresen.

      Törlés
  8. Éééééésssss igeeen!!! 13. komiii!! :3
    Szuper lett. Hozd a köviit!!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az enyemek nem szamitanak :D #bocsiekezeterttelorolirok

      Törlés
  9. Annyira szuper vagy! Imadom, ahogy irsz es csak igy tovabb :D

    VálaszTörlés
  10. Fantasztikus *_* De tenyleg, mi van Zoe babajaval?

    VálaszTörlés
  11. Es magvaaan a 13 komi :D Johet a kovi :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs nég Zoé babája :D még csak pár hetes terhes xd :D

      Törlés
  12. Pár hetes???! Én azt hittem legalább 6 hónapos. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy :D hát Zayn-nel van egyutt legalabb 1 honapja xd

      Törlés
    2. Totál elvesztettem az idő érzékem. xdd
      Na nem baj akkor is fantasztikus!! ;) :*

      Törlés
  13. nagyon jó és várom a kövit :) böven tuléptuk az elvárásaid :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az en kommentjeim nem szamitanak :D de holnap mar hozom ;)

      Törlés
  14. Tiszta jó lett! *o* kövi azonnal!! XĐ

    VálaszTörlés
  15. Jujj!! De várom már az estét!!! XÐ

    VálaszTörlés
  16. Basszus tök jó ám hogy sosem tartod be a határ időt. Inkább olvasok 1 jó blogot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most fogtam hozzá. betartanám én, ha nem mindig akkor csinálnák a netet mikor írnám az új részt.

      Törlés
  17. Szerintem tök jó lett :D

    VálaszTörlés