2013. szeptember 22., vasárnap

27.-rész /1

Itt a 27. rész. Remélem tetszeni fog. Következő rész nem tudom mikor lesz, de igyekszem vele. Ne haragudjatok a késésért, de mikor tegnap hozzákezdtem akkor vették el  a netet, mert csinálták. Tudom hihetetlen, de igaz xd. Nem fecsegek tovább jó olvasást. /van benne sok kép is/  Csatlakozzatok a csoportba, ahol minden infót megtudhattok, hogy mikor mi lesz és miben mikor lesz rész stb... ti is tehettek ki blogokat https://www.facebook.com/groups/587834164584617/ na de tényleg nem húzom tovább az időt. Ezt most ketté szedtem, mert az agyamban elég hosszú lett. Amint tudom hozom a másik részét.

*Niall szemszöge*
Nagyon jól esett ez a "kis" meglepetés amit a barátaim szerveztek nekem szülinapomra.
Az örömtől meg sem tudtam szólalni, ledermedtem.
Itt voltak a már rég nem látott, még a közép iskolából megismert barátaim is, és Charlotte is.
Charlotte a legelső barátnőm volt. Nehezen, de túltettem magam rajta. 
Nekem most Jeni a legfontosabb, habár az elmúlt pár napban ezt nem mutattam ki.
Még mindig tátott szájjal állok, mikor Zayn jött oda és hátba veregetett.
-Haver! Boldog szülinapot!- ölelt meg.
A többiek is odajöttek hozzám és felköszöntöttek, majd sorba adták az ajándékokat.
A legjobban az tetszett, amit Harry-től és Perrie-től kaptam. Egy póló volt  " Crazy Mofos " felirattal.
Imádtam. Be is mentem a mosdóba és felvettem.

A buli hangulata fantasztikus volt. Mindenki táncolt, ivott és nevetett. Ahogy látom Charlotte is feltalálta magát egy olyan velem egy idős fiú társaságában, akit egyáltalán nem ismerek, nem tudom ki hívta meg.
Odamentem Jeni-hez és leültem mellé a kanapéra.
-Szia.- fújtam ki a bent tartott levegőt.- Mizu?
-Hali. Hát semmi. Boldog születés napot. -mosolygott és átölelt.
Beszívtam finom parfümének illatát. Lehet nem szép dolog ezt tennem vele, és pont most, de úgy érzem ez a kapcsolat közöttünk nem fog menni. Szakítok vele...asszem.
-Öm..beszélhetnénk?
-Tessék?- kérdezett vissza, valószínűleg a hangos zene miatt nem hallotta hogy szóltam neki.
-Beszélhetnénk?- ismételtem meg már elég hangosan ahhoz, hogy hallja.
-Jah, persze. Én is beszélni szeretnék veled.- mondta a fülembe.
Felálltam mellőle, majd a kezemet nyújtottam és felsegítettem. Kimentünk a teraszra, hogy tudjunk beszélni és hogy a zene miatt ne kelljen folyamatosan ismételgetni.
Odakint nyugodtan tudtunk beszélni. 
-Öm Niall..Sokat gondolkodtam, hogy megmondjam-e de...ez nem működik kettőnk között.
Tessék? Most ő szakított velem? Szóval ő is így érez? És már nem akar velem együtt lenni?
Hát  rendben..így legalább egyikünknek sem fáj a szakítás.
-Akkor csak barátok?
Bólogatott és szorosan magához ölelt. Kezeimmel átkulcsoltam a derekát, hajába belepusziltam.
-Egy búcsú csók?- kérdeztem reményekkel teli szemekkel.
Neki sem kellett több, karjait  átkulcsolta nyakam körül  és megcsókolt.
                                             
2 másodperces csók után abbahagytuk, szorosan átöleltük egymást.
Tudom, hogy barátok leszünk, de az már nem olyan lesz, mint ebben a pillanatban. Az az ölelés csak baráti lesz és nem szerelmes. Bevallom hiányozni fognak az együtt töltött pillanatok, mégha csak 2 hetet jártunk összesen. 
Egy  romantikus zenét rakott be valaki. Odabent láttuk a többieket táncolni, így mi is elkezdtünk ringatózni jobbra balra. Karja még mindig a nyakam körül volt, kezem pedig a derekán. Fejét a vállamra hajtotta. Kis idő múlva megszólalt.
-Niall. 
-Igen?
-Én..én elmegyek Amerikába.
Ennél a mondatánál megálltunk mind a ketten, kétségbeesetten néztem rá.
-Tessék? Micsoda? Miért?
-James-szel megyek. Egész idő alatt, egész délelőtt ezen kattogott az agyam, hogy elmondjam-e vagy sem.
-De miért akarsz vele elmenni? Jeni kérlek...
-Ő a bátyám és szeretem..szükségem van rá és -vett egy nagy levegőt- és vele fogok menni. Ezt már eldöntöttem. Holnap indul a gépünk.
-Hát rendben akkor. Ha ezt szeretnéd, nem foglak visszatartani de azt tudnod kell hogy...
-Niall gyere már. Gyertek már be!- szakított félbe minket Liam.
Hát ez remek. Az utolsó mondatomat sem tudom befejezni.
Elengedtem Jenit, majd bementünk a nappaliba. Perrie és Greg a bátyám behozták a hatalmas tortát.
Nagyon szép volt, örültem neki, És ami  a legfontosabb. Finomnak látszott.

Adtak a kezembe egy kést és felvágtam a tortát. Nagyon ínycsiklandó volt és nagyon jól nézett ki.
Lekapcsolták  a fényeket, csak az egyik lámpa égett. Egy kicsit sötét volt, de ez senkit sem zavart. 
Mikor már mindenkinek vágtam egy egy szeletet, Harry érkezett meg egy kisebb-nagyobb tálcával a kezében, amin felesek voltak. ígysem elég részeg mindenki, de ez az őrült még jobban le akar itatni minket, habár én még nem ittam egy korty alkoholt sem.
Vettem egyet a tálcáról én is, majd a tortát kezdtem el enni, ahogy a többiek is.  Leültem Jeni mellé a kanapéra. Ő is evett egy szelet tortát.
-Mit szerettél volna mondani odakint?- tette le a tányérját a kis asztalra.
-Nem érdekes.- ráztam meg a fejem és tovább néztem, ahogy a többiek tánc közben falatozzák az édességet. 
Már kezd hatni a lehúzott egy-két feles hatása, és érzem, hogy megy fel bennem az adrenalin és táncolhatnékom van.
-Jeni! Gyere táncoljuk.- húztam fel karjánál fogva, beleegyezett, majd csatlakoztunk a többiekhez.
Felvettük a ritmust és táncoltunk a pörgős zenére.

*Zoé szemszöge* 
Ez a buli fergeteges. Annyira jó és több emberrel is megismerkedtem. Épp egy lánnyal beszélgettem a pultnál, és iszogattam a koktélom, mikor Zayn-t vetem észre sz asztalon, és Louis-ra üvölt.


Szememmel Lou-t kerestem, aki holt részegen közelített a hűtő felé egy alkoholos filctollal a kezében.
-Louis Tomlinson! Ne merd! -rohant Zayn hozzá, de már késő. Louis a hűtőhöz érintette a tollat és rajzolt vele egy...egy mit is? 
-Ne haragudj.- tettem le poharam a pultra, majd Zayn-hez és Louis-hoz mentem.
-Haver megígérted.- vette el tőle a filcet Zayn.
-Mi? Mivan? Mit ígértem?- motyogta Louis. 
Ez a fiú szerintem azt sem tudja mit csinál és hogy hol van. Teljesen részeg. 
-Szerintem aludnia kéne.- ajánlottam nevetve Zayn-nek.
-Nem kell..én jól vagyok. Nem vagyok álmos.
-Na jó gyere.- fogtam meg kezét és átlendítettem a vállamon. Elhurcoltam a kanapéig, majd oda érve leültettem. Szerencsére jött utánam, így nem  volt nehéz a "hurcolás" 


16 megjegyzés:

  1. Nagyon rövid lett!! :'( de azért jó!
    várom a kovit.

    VálaszTörlés
  2. mikor jön a kövi rész?*-*nagyon jóó

    VálaszTörlés
  3. Imádoooooom *.* nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  4. Hozd a köviit hamar. ;):D

    VálaszTörlés
  5. Szar lett több kommentet ne várj!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm őszinteséged. Hidd el nincs szükségem rád szóval ha nem tetszik nem olvasod.

      Törlés
    2. nm. megdumcsiztuk olvasok valami kibírhatót.pusszancs

      Törlés
    3. Kibirhatot? Csak azert lett hirtelen szar a blogom mert kestem vele par napot? Basszus nevvel oltogass ne nevtelenul. Szanalmas vagy. Es nyugodtan olvass mast senki nem tiltotta meg

      Törlés
    4. Nem fogok fölöslegesen regisztrálni. Nem csak azért mert késtél hanem mert rövid, unalmas, szánalmas.

      Törlés
    5. Mar miert lenne szanalmas? De nem is fogok veszekedni veled mert nem sullyedek le annyira.

      Törlés
    6. Én miért lennék szánalmas ennyi erővel. El kell fogadni nem mindenkinek megy az írás, nem kell ezt erőltetni szerintem. Ha nem hát nem. :D Ez csak 1 építő kritika. Ilyen is kell.

      Törlés
    7. Oh..hat miattad nem fogom abbahagyni az irast. Ha neked nem tetszik hat nem. Nem fogom rad eroltetni. Engem csak azok erdekelnek es azok velemenye erdekel akiknek tetszik es szeretik amit irok. Es igen...tenyleg nem tokeletes amit leirok hisz ez az elso blogom es van meg mit fejleszteni.

      Törlés
    8. Naugye. Kellett negatív vélemény is.

      Törlés
  6. Imádom!!! Kövit nagyon nagyon gyorsan !!! *.* :D

    VálaszTörlés
  7. Ez de jóó! Nem rég találtam rá a blogra nagyon jó! Gyorsan köviit! *.* :D

    VálaszTörlés
  8. Mikor lesz kövi? :) már nagyon várom

    VálaszTörlés