2013. szeptember 29., vasárnap

27.-rész/2

Sziasztok. Meghoztam a 27.rész második felét, ami azért lett ilyen rövid, mert ugye befejeztem... a következő már jó hosszú lesz ígérem ;) Viszont most ismét lesz határ. 10 komi és 15 pipa után következő rész. UI.: köszönöm a sok feliratkozót, oldalmegjelenítést és a támogatást is. Legjobb olvasók vagytok.

*Zoé szemszöge*
Louis-t elhurcoltam a kanapéig, majd lefektettem. Először nyűgösködött mint egy kisgyerek,de pár perc múlva elaludt. Visszamentem Asley-hez, akivel a buliban ismerkedtem meg. Jó fej csaj, nem is tudtam, hogy régóta ismerik egymást Zayn-nel.
-Bocsi.- vettem a kezembe a pultról a koktélomat, majd nagyot kortyoltam bele.
-Semmi baj.-nevetett.-Ismerem Lou-t tudom milyen részegen. Folyamatosan farkakat rajzol hűtőkre.
Eddig Louis-nak ezt a tulajdonságát nem ismertem, de most, hogy már tudom mit csinál részegen, ügyelnem kellesz a hűtőre.

A buli már legalább 3 órája tart. Azóta érkeztek még emberek, akik felköszöntötték Niall-t és átadták neki az ajándékokat.
Az a Crazy Mofos feliratú póló jó ötlet volt Perrie-től, a fiú imádja.
Mindenki táncol, fel vannak pörögve, én viszont kezdek fáradni a sok tánctól. Kiderült, hogy Asley egy partiarc és nem tud leállni a tánccal. Természetesen magával ragadott és alig álltunk meg a riszával egész este. Tánc közben oda pillantgattam Niall-re és Jeni-re, akik igencsak jól szórakoznak, habár mikor kimentek a teraszra nem tudom miről beszéltek. Remélem nem szakítottak és ez amolyan "utolsó buli így együtt érezzük jól magunkat",mert akkor kinyírom mind kettőt. Ők tökéletes pár és kár lenne értük.
Készítettem magamnak még egy koktélt, majd leültem a már ébren lévő Louis mellé.
Szegény egyedül üldögélt ott, gondoltam leülök mellé.
-Mizu?- nyeltem egyet az italomból.
Louis káromkodni kezdett, kezét halántékához emelte.
-Majd szét szakad a fejem. Mennyi ideig aludtam?
Haja kissé kócos volt, arca borostás. Látszik rajta, hogy nem igazán van jól.
-Úgy körülbelül kát és fél órát aludhattál. De amúgy jól vagy? Elég  ramatyul nézel ki.
Kezét szája elé emelve állt fel hirtelen, és a földszinti mosdó felé rohant.
Szegénynek most biztos ki van a gyomra. Ő lőtte be magát a buliban legelőször, habár mostanra már mindenki ittas, de messze vannak a teljes káosztól.
A kanapén üldögélve körülnéztem a nappaliban, szememmel Zayn-t kerestem.
Egyik fiúval beszélget, kezében egy üveg Whiskey  van.
Gondoltam megnézem Louis-t mi van vele. Fel álltam a  már megszokott helyemről, ám hirtelen valaki nekem ütközött.
Az italom kiborult, Liam-mel találtam szembe magam. Egy kicsit sem volt ittas, á dehogy.
                                                       
-Bocsi.- mondta és tovább száguldozott.
-Semmi baj.- fordultam utána, majd tovább mentem a "kitűzött cél" felé.
Megkeresni Lou-t és megnézni jól van-e.
Átvergődtem magam az izzadt tömegen, míg nem a mosdóhoz értem. Benyitottam és megláttam a vécé felett guggoló Louis-t. Közelebb mentem hozzá, majd leguggoltam mellé. Kezem a hátára tettem.

*Louis szemszöge*
Most aztán alaposan kijön belőlem az alkohol. Nem volt jó ötlet annyit inni.
Egy kezet éreztem a hátamon, simogatott. Jól esett ilyen ramaty állapotban a támogatás, habár nem tudom ki az. Kb. 2 perc hányás után könnyes szemekkel ültem le a vécékagyló mellé, felfedtem a titokzatos vigasztaló arcát. Zoé volt az. Kézfejemmel megtöröltem a számat.
Zoé felállt majd egy pohár vizet nyomott a kezembe.
-Öblítsd ki a szád, jobb lesz.-mosolygott.
Úgy is tettem és tényleg jobb lett egy kicsit. Már nem volt annyira hányingerem, viszont a fejem még mindig majd' szét szakadt. Fejemet a csempének döntve vettem nagy levegőket. Zoé ismét leült mellém, majd kezét a kezemre tettem.
A kezünkre pillantottam, és néztem is egy jó ideig, majd egyszercsak azt vettem észre, hogy egyre közeledek arca felé.
Nem tudom mi ütött belém, nem tudom miért csinálom, de kell. Úgy érzem, nem tudok leállni.
Ajkaimat övéire tapasztottam, gyengéden csókoltam puha ajkait.

12 megjegyzés:

  1. Jaj már megint megy a szar kavarás. :/

    VálaszTörlés
  2. Nem tetszik ez nekem..:(:|
    De a resz jo lett <3

    VálaszTörlés
  3. annyira jó<33 lécci hamar kövit*.*

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett!!*-* siess a kövivel!!:)) *-* <3

    VálaszTörlés
  5. Ajj ugye most szivatsz! Hozd gyors az új részt!

    VálaszTörlés
  6. Uh nagyon jó rész lett!*-* Hamar a köviit:D

    VálaszTörlés
  7. azta dejóó :DD kövit

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó rész lett és minél hamarabb hozd a kövit mert megöl a kíváncsiság a folytatással kapcsolatban :D

    VálaszTörlés
  9. basszus nem bírod már hozni a kövit?! :(

    VálaszTörlés