2013. október 19., szombat

28.-rész.

Nagyon nagyon nagyon sajnálom, hogy csak most hozom a részt..de volt egy névtelen, aki teljesen elvette a kedvemet az egésztől. De már csak azért sem fogom abbahagyni a blogot, nem fogok neki örömet okozni. Most nem lesz határ, mert úgysem tudnám hozni az újat azonnal. Nem is fecsegek tovább, jó olvasást.
*Zoé szemszöge*
Niall születésnapi bulija óta eltelt egy teljes hét. Louis-val azóta sem beszéltünk, de így tökéletes.
Nem tudom, miért csókoltuk megy egymást akkor. Talán az alkohol hatása miatt? Fogalmam sincs. De ezt senki sem tudhatja meg, főleg nem Zayn. Nem tudom hogy reagálna rá, de biztos nem venné jó szemmel.
Jeni pedig elutazott a bátyjával vissza Amerikába. Kár, pedig azt hittem van esély, hogy együtt maradnak Niall-lel.
Ezeken a dolgokon elmélkedve váltogatom a csatornákat a tévében. Kezemben egy bögre forrócsokival, köntösben ülve a kanapén. Szombat reggel van, és semmi dolgom. Egyedül vagyok itthon, anya dolgozik, Cece és Nati a játszótéren, Adam pedig...ő pedig valahol. Mostanában alig tartózkodik itthon. Ő és Perrie mióta találkoztak elég furcsán viselkednek. Mintha mindenki megőrült volna, beleértve én is.
Perrie és Adam zavartak ha egymás közelében vannak, Zayn mostanában egy csomót iszik, Louis megcsókol, Niall és Jeni szakítanak plusz Jeni el is ment.
Ismét gondolataimba mélyedtem.
Észre sem vettem mennyire elszaladt az idő, és még a forrócsokim -ami már nem forró- is kihűlt. Kényelmes helyzetemből felálltam és a konyhába mentem, majd betettem a bögre italt a mikróba melegedni.
Leültem a pulthoz, lábamat felhúztam magam mellé.
Kezemen támaszkodva figyeltem, ahogy a kakaóm körbe körbe forog és melegszik. Ismét elgondolkodtam, de már nem a problémákon, hanem hogy milyen lesz anyának lenni. Mi lesz, ha meghízok és Zayn kiábrándul belőlem? Szerencsére még nem kezdett el növekedni a hasam, de nemsoká az is elérkezik.
A telefonom rezgésére lettem figyelmes. Sms-t kaptam valakitől.
Felálltam a székről, kivettem az italom és visszaültem eredeti kényelmes helyemre. Megnéztem az sms-t, hogy kitől érkezett.
" Szia Zoé! Ma lenne kedved elmenni valahová? Mondjuk meginni egy kávét utána moziba menni? Majd hívj ;) xxJessi "
Túl lusta vagyok kimenni a házból, és az igazat megvallva semmi kedvem kimozdulni. De ismerem Jessi-t, addig nem hagy békén, míg igent nem mondok és nem megyek el vele moziba.
A telefonomon a vörös hajú barátnőm számát tarcsáztam, majd pár csörgés után meghallottam vidám, feldobott hangját.
-Szia csajszi! Mizu? Akkor megyünk?- köszönt először ő.
-Szia. Jah..persze. Eljössz vagy találkozzunk?
-3-ra jó ha megyek?
-Persze.
Egy gyors köszönés után leraktuk a telefont. Hátradőltem a fotelben és a forrócsokim kezdtem kortyolgatni közben váltogattam tovább a csatornákat.
Kb. 2 óra -vagy több- tévézés után ránéztem a falon lógó órára.
Már fél kettőt mutatott.
-Ideje készülni.- mondtam saját magamnak, majd a kakaót leraktam az asztalra, utána felmentem a szobámba felöltözni.
Szuper..a szombatomat is egy őrült, bulizós lánnyal kell eltöltenem. Persze kedvelem Jess-t, de néha túlzásba viszi a bulit.
A szekrényemhez lépkedve kivettem egy kényelmes összeállítást, és az ágyamra tettem, utána a fürdőszobába mentem lezuhanyozni.
Beállítottam a víz hőmérsékletét, majd beálltam a zuhany alá.
Testemnek jól esett a frissítő víz. Pár perc áztatás és gondolkodás után nyomtam a kezembe a kókuszos tusfürdőmből és megmostam magam.
20 perces fürdés után a törölközőért nyúltam, majd szorosan magam köré tekertem. Miután megbizonyosodtam arról, hogy nem fog leesni, visszamentem a szobámba. Ledobtam magamról az anyagot és magamra vettem a fehérneműt.
A tükörben megláttam a tükörképem, szemem könnybe lábadt, és hamarosan utat törtek maguknak. A sós cseppek sorba gördültek végig az arcomon, versenyt járva, melyik pottyan le hamarabb az arcomról.
Oldalra fordultam, és szemügyre vettem a még egyenlőre lapos hasamat.
-Nem akarok meghízni.- nyafogtam saját magamnak. Mintha ezzel elérnék valamit.  Bőgök mint egy kisgyerek, akinek épp most vették el a cukorkáját.
Megtöröltem könnyes szememet, és leültem az ágyra. Kezembe vettem a fekete farmert, és magamra ráncigáltam.
- Király. Már ez is kezd szűk lenni!- keltem ki magamból. Éreztem, ahogy arcom egyre vörösebb az idegtől.
-Nem érdekel....-húztam feljebb.- Akkor is felveszlek. -gomboltam be végre magamon.
Makacsságomnak köszönhetően felvettem a nadrágot, de annyira kényelmetlen volt, hogy inkább levettem és felvettem egy másikat.
Ez már jó volt. Egy fekete ujjatlan felsőt vettem még fel, és rá egy piros kockás inget. Hajamat nem fogtam össze, hagytam, hogy a loboncom leomoljon vállamra.
Egy halvány, mégis mutatós sminket festettem.
Az óra immár háromnegyed hármat mutatott, és Jessi nem soká itt lesz. Lementem a földszintre,  a konyhába. A kekszet kezdtem el rágcsálni, ès vártam hogy megérkezzen. A fürdőből Adam lépett elő.
-Hali.-köszönt.
-Hát te? Mikor jöttél haza?
-Az előbb. Mert?- ült le mellém és vett a kekszből.
-Csak kérdem. Elmegyek a barátnőmmel moziba. Ha vala...-mondatomat a csengő szakította félbe, ezek szerint megjött.
-Szia.-nyitottam ki neki az ajtót.
-Mehetünk?
Bólintottam, majd bezártam magam mögött az ajtót. Mivel nincs hideg, ezért nem vettem fel semmi kabátot, pulcsit.
Tina kávézójához érve leültünk az ablak melletti asztalkához.
Hamarosan jött is Aaron. Aaron egyik jó barátom, a kávézóban dolgozik.
-Mit hozhatok?-vette elő a tollat és a papírt.
-Két kávét.-rendelt Jess.
Míg a kávénkat vártuk, Jessi elkezdett mondani egy unalmas sztorit. Igazából nem is nagypn figyeltem, jobban érdekelt a parkban sétálgató nő. Igen különös volt. Arcát takarta egy vékony sállal, szemén napszemüveg volt.
-Hahó! Figyelsz?- legyezett előttem a kezével.
-Igen..hogyne.
-Hát nem úgy tűnik.
-Kimegyek a mosdóba.-tereltem a témát és felálltam az asztaltól.
A mosdóba bementem, megigazítottam magam. Kèt velem egyidős lány jött be, úgy néztek rám, mint akit meg akarnak ölni.
Kijöttem az ajtón. Beszélgetni kezdtek. Már indultam volna vissza a vöröshöz, mikor meghallottam egy nevet. Tudom, a hallgatózás nem szép dolog, de most nagyon kíváncsi voltam.

8 megjegyzés:

  1. siess a kövivel! :D a hülyékkel meg nem érdemes foglalkozni. ;) jó lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) Sietek ígérem. Már készülőben van ;))
      Nem is foglalkozok..

      Törlés
  2. nagyon nagyon jóóó lett! csak így tovább !:) alig várom a kövit!:)

    VálaszTörlés
  3. Tegnap találtam rá a blogodra és annyira jó volt meg izgalmas hogy nem bírtam h ne olvassam végig! :) nagyon jól irsz! csak igy tovább! már nagyon várom a kövit!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik a blogom :)) sietek vele ígérem

      Törlés
  4. http://newlifeandonedirection.blogspot.hu/2013/10/elso-dijam-koszonom-szepen.html
    Meglepi :P

    VálaszTörlés