2013. december 21., szombat

33.-rész ~ Vallomás

Sziasztok! Nagyon sajnálom, hogy ilyen későn hoztam a részt, de egyszerűen nem volt se időm, se pedig ihletem. De most itt van, valamit csak sikerült összedobnom.
UI.: Köszönöm a feliratkozókat, és az oldalmegjelenítéseket.
UI2.: Következő rész 10 megjegyzés után jön. Ne haragudjatok, de mostanában alig komiztok, és kellene a véleményetek.
XxMalik*

*Zayn szemszöge*
-Zayn csak óvatosan.-hallottam meg a húgom hangját a szoba bejáratánál. Már egy teljes hét telt el azóta, hogy majdnem meghaltam alkoholmérgezésben. Egy teljes hete vagyok itthon, Perrie pedig mint egy aggódó anya viseli gondomat, pedig már semmi bajom.
-Rendben.- tártam szét karomat, jelezve, hogy óvatos leszek. Felálltam az ágyról, majd a fürdő felé indultam lezuhanyozni. Perrie önelégült mosollyal elhagyta a szobámat. Szó sincs arról, hogy nem esik jól a törődése a húgomnak, de egy kicsit elég volt abból, hogy úgy kezel mint egy ötévest.
A vizet megnyitottam, megvártam míg megfelelő hőmérsékletű lesz, majd beszálltam alá. Testem libabőrös lett, amint hozzáért a forró víz.
Zuhanyzás közben gondolkodni a legjobb, és ez most sem volt máshogy. Gondolataim villámgyorsan jöttek, eszembe jutott Zoé. Mióta kijöttem a kórházból, azóta nem is beszéltem vele. A telefont nem veszi fel, szinte semmit nem tudok róla. Harry közölte velem, hogy Hope szerinte végleg elment a városból, és többet nem fog visszajönni. Egyik szemem sírt, másik nevetett. Régen szerettem őt, talán most is érzek iránta valamit, de az utóbbi napokban rájöttem, hogy nekem Zoé kell, senki más, mert szeretem Őt.
Megmostam magam, gyorsan leöblítettem magamról a habot, s utána kiszálltam a zuhany alól. A törölközőt derekam köré tekertem, utána visszamentem a szobába.
Lehet kellemetlennek nevezni azt amit láttam, hisz egyikünk sem kedveli a másikat. Az a vörös nem tetszik nekem, és most itt van nálam? Ez elég furcsa.
-Eltévedtél vöröske?- kérdeztem gúnyos hangnemben.
-Nagyon vicces.- állt fel, majd közelebb jött hozzám. -Hozzád jöttem, mert beszélnünk kell. El kell mondanom valamit.
Furcsán néztem rá, nem értettem, hogy mi beszélni valónk van nekünk. Ráadásul pont rosszkor jött, meg egyébként is. Miért jött fel a szobámba? Nem tudott volna lent megvárni?
-Veled miről lenne beszélnivalóm? Nem is ismerlek.- kerültem ki, majd a szekrényhez mentem, s kivettem belőle egy fekete pólót, amit magamra vettem. Nem szólt semmit, háttal állt nekem. Még mindig csak egy törölköző fedte az alsó testemet, ezért kellemetlenül éreztem magam. -Kiböknéd végre? Vöröske gyerünk. Kivele, miről van szó?
-Arról, hogy... hogy én vagyok mindenért a felelős. -erre a mondatára felém fordult, én szúrós, de egyben kíváncsi szemekkel meredtem rá. Mi az, hogy ő a felelős mindenért?
-Tudod..- folytatta. -Bosszút akartam állni rajtad. Azért amit velem tettél 1 évvel ezelőtt.
-Miről beszélsz? -közeledtem elé.
-Nem emlékszel? -nevette el magát. -Már hogy emlékeznél, holt részeg voltál, lehet az volt az oka amit tettél. -sütötte le szemeit, mintha a sírás határán lenne. A szemembe nézett, szemei már tiszta könnyesek voltak. Látta rajtam, hogy nem értem miről beszél, folytatni kezdte. -Te megerőszakoltál engem. Mikor Londonba jöttem..-szipogott, elővett egy zsebkendőt.- Akkor te ott voltál a reptéren, részegen ültél az egyik széken. Láttam, hogy rosszul voltál, ezért odamentem hozzád, hogy segítsek neked. Felajánlottam, hogy jöhetsz velem  taxival, mert elég rosszul néztél ki. El indultunk, majd mikor kiértünk te rám támadtál.- folyt ki egy könnycsepp a szemén. Hogy én ilyet tettem? Nem. Az képtelenség. -Erőszakosan csókolgatni kezdtél, utána behúztál egy eldugott helyiségbe. És ott..- undorral meredt rám, mondatát már nem tudta befejezni.
Teljesen ledermedtem, nem tudtam megszólalni sem. Arra emlékszem, hogy egy éve részegen voltam valahol, de arra amit Jessica mondott egyáltalán nem emlékszem.
-Mikor Zoéval eljöttél a fodrász szalonba, akkor felismertelek, és elhatároztam, hogy bosszút állok rajtad. Aztán jött minden szép sorjában. Ti szakítottatok, majd újra összejöttetek. Minden a terv szerint haladt. Láttam ahogy szenvedtél. Aztán felbukkant a szőkeség. Ekkor azt hittem el fog mindent rontani, de aztán rávettem őt is. Ő vissza akart szerezni téged, én meg ki akartalak csinálni. Ő persze belemet ebbe. Azt a képet is én küldtem Zoénak amit ketten együtt vagytok. És akkor végre megtörtént. Te teljesen tönkre mentél lelkileg, eleinte örültem, de rájöttem. Én nem vagyok olyan, szóval segíteni próbáltam, de nem sikerült. Úgy éreztem, könnyítek magamon, hogy ezt elmondtam. -fejezte be.
Mint akit állba vágtak. Ez hihetetlen. Soha nem tettem volna ilyet. És az amit mondott. Ő állt minden mögött ami velünk történt?
Le kellett ülnöm, szinte sokkot kaptam. Kezemet fejemhez helyeztem azzal támasztottam.
-Takarodj innen. -nyögtem ki halkan, majd idegesen felálltam. -Menj el mielőtt olyat teszek amit biztosan meg fogok bánni. -szűrtem fogaim között. Láttam rajta, hogy nem fél tőlem, erős. Nagyon erős természetű lány. Szemi csillogtak a dühtől, arcáról nem tudtam semmit sem leolvasni. Néhány másodpercig fürkésztem, hátha, de semmi. Egyszer csak azt vettem észre, hogy ajkai hirtelen enyéimre tapadtak, tüzesen csókolt.
Eltoltam magamtól, kérdőn néztem rá.
-Mit akarsz? -kérdeztem. Nem sokáig tartott ez a távolság közöttünk, hamarosan újra csókolni kezdett, én pedig viszonoztam. Ahhoz, hogy elutasítsam, túl régóta nem voltam senkivel sem, nem bírtam ellenállni.
Egyik kezemmel a falnak támaszkodtam, a másik felfedező útra indult a lány testén. Kabátját levettem róla, csak annyira szakadtak el egymástól ajkaink. Soha nem hittem volna, hogy egyszer ezt teszem, de túl nagy volt a kísértés. Az eszem azt diktálta, hogy hagyjam abba, de a testem az ellenkezőjét tette.



15 megjegyzés:

  1. Pls folytasd hamar! Megint a legjobb résznél hagytad abba! Ne sértődj meg! Tudod hogy szeretlek!
    ;)
    :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretlek :D ne haragudj, hogy most írok, de nem volt időm válaszolni a komikra. nem sértődtem meg :) örülök, hogy tetszett

      Törlés
  2. Jó lett mint mindig. ;) :*
    Siess a kövivel! :D Téli szünet van, úgyhogy remélem jönnek a részek! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!:)
      Siettem vele amennyire csak tudtam, de a szünetem zsúfoltabb volt, mint gondoltam. :/

      Törlés
  3. Válaszok
    1. jött a következő :D bocsi hogy csak most válaszoltam :c

      Törlés
  4. Nagyon tetszik.. alig várom a kővetkezőt. :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett,alig várom a kövit! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszett. már fent van :DD bocsi, hogy ilyen későn írok, de nem volt időm válaszolgatni :c

      Törlés
  6. Nagyon jó lett kövit de gyorsan! :D

    VálaszTörlés
  7. Imádom.gyorsan kövit! :D

    VálaszTörlés
  8. Egyszerűen imádom nagyon jól írsz!Gyorsan hozd a kövit! :D

    VálaszTörlés